خلاصه داستان قسمت ۸ سریال هشت پا از شبکه یک سیما | در قسمت هشتم سریال هشت پا چه اتفاقی افتاد؟

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۸ سریال هشت پا تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی را مطالعه می کنید.

خلاصه داستان قسمت ۸ سریال هشت پا از شبکه یک سیما | در قسمت هشتم سریال هشت پا چه اتفاقی افتاد؟
صفحه اقتصاد -

در این مطلب از  پایگاه خبری صفحه اقتصاد خلاصه داستان قسمت ۸ سریال هشت پا تازه ترین سریال شبکه نمایش خانگی را مطالعه می کنید. بازیگرانی نظیر هلیا امامی، سعید جنگیزیان، محمد صادقی، مینا وحید و افسانه چهره آزاد در سریال هشت پا بازی کرده اند. پخش این سریال از ۱۸ مهر آغاز شده است. سریال هشت پا سریالی در ژانر پلیسی جنایی است که هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک تلویزیون می‌رود و جایگزین سریال «طوبی» شده است.

خلاصه داستان قسمت ۸ سریال هشت پا

به نصرت خبر میدن و او میره به آگاهی و منتظر میمونه تا سعیدو ببینه. سعید وقتی به حال خودش میاد میبرنش به آگاهی که وقتی نصرت میبینتش میره پیشش و میگه چرا با من اینکارو کردی؟ من باید تو این وضعیت میدیدمت؟ سپس ازش میپرسه مامان جان به من راستشو بگو تو به اون سرباز چاقو زدی؟ سعید میگه نه به جون شما نه نصرت میگه وقتی جون منو قسم میخوره یعنی این کارو نکرده مأمورها میگن خوب به من کمک کن تا اونی که زده رو بگیریم سعید میگه آخه چجوری باید بگم اون واسه من اینکارو کرد چجوری لوش بدم آخه! اونا بهش میگن که رفیق اشتباهی انتخاب کردی نه مواد میزنی نه تو کار خلاف و دزدی هستی! نه چاقو کشی چرا همچین دوستی انتخاب کردی؟! سعید هیچی نمیگه و ازشون میخواد تا اونو ببرن از اونجا. شب کسری تو خونه برای پدرش بردی ساخته و درباره پرونده بهش میگه اطلاعاتی که درآورده و ازش کمک میخواد تا بهش نظرشو بگه.

سرهنگ بهش میگه با این چیزی که تو تعریف کردی کشتن داوود کار اون زنی نیست که دنبالشین بگردین دنبال قاتل مرد. کسری میگه چطور؟ با چه اسنادی اینو میگین؟ او میگه این روش مال یه زن نیست یه زن زهری میده یه کاری میکنه تا زودتر کار تموم بشه این روش پیچیده از یه مرد برمیاد مادرش هم همونجا میره و میگه پدرت راست میگه قاتل یه مرده زنا درسته روش پیچیده انتخاب میکنن ولی یکراست میرن سر اصلا مطلب کسری میگه شما خوندنی پرونده رو آره؟ او کم و بیش قبول میکنه و میگه به این کار نداشته باش بالاخره من و پدرت ۲تا پرونده از تو بیشتر خوندیم بهت میگیم قاتل اون زن نیست! پدرش میگه راست میگه قاتل زن نیست و کسری تشکر میکنه. فردای آن روز تو کارگاه خیاطی یه نفر میاد و به نصرت مگه یه نفر داره دور و بر ماشینتون میپلکه انگار معتاده سمیه میره از تو تراس میبینه که ذوقیه و به مادرش میگه او با عجله و عصبانیت میره سمت کوچه و به خودش میگه پدرتو درمیارم ذوقی که مارو گرفتار کردی و سمیه هم دنبالش میره.

وقتی میره تو کوچه ذوقی سوار ماشین شده و داره ماشینو میدزده که نصرت و سمیه جلوی ماشینو میگیرن تا مانعش بشن اما سمیه میره کنار با راه افتادنش ولی نصرت ول نمیکنه و از در آویزون میشه و بعد از چند متر کشیده شدن رو آسفالت رو زمین میوفته همه دورش جمع میشن و سریعا میبرنش به بیمارستان. تو آگاهی مأمور خانم اومده و بهشون اطلاعاتی میده و میگه با هوش مصنوعی کیفیت فیلمو آوردیم بالا و متوجه شدیم که مسعود و همکارش تو مدت کشته شدن داوود تو قسمت ظرفشور بودن و کار اینا نبوده و از مأموران پارکبان متوجه شدم که زنی تو تمام اون مدت اونجا حضور داشته که به خاطر شب و تاریک بودن چهره شو نتونستن بگن چجوری بوده ولی درباره اش تحقیق کردن و متوجه شدین که همیشه از راه هایی میره و میاد که اصلا دوربین نداره و ردی از خودش به جا نمیزاره.

تو بیمارستان سمیه حسابی نگران و ناراحته که برادرش اونو سعی میکنه آروم کنه سمیه میگه چرا همش این اتفاق های بد واسه ما میوفته! اون از داداش اینم از مامان این همه آدم تو دنیا هست چرا همه چیز سر ما میاد! تو آگاهی کسری و سرهنگ صدرا باهاش حرف میزنن تا واسشون همه چیزو بگه اما او درباره چاقو خوردن سرباز میگه کار من نبود انها میپرسن پس کار ذوقی بود؟ او میگه نمیدونم من ندیدم حالم خوب نبود خیلی ترسیده بودم یهو دیدم خون زیادی داره ازش میره سرهنگ بهش میگه که مثل یه آدم بالغ رفتار کن سعید میگه بالغ رفیقشو میفروشه؟ همان موقع به کسری ماجرای نصرت را خبر میده که او به سعید میگه و ادامه میده که ببین داری از کی دفاع میکنی! سعید میگه میدونم کجا رفته تعمیرگاه داییش تو شهریار، به دایی عطا معروفه. مأمورین به اونجا میره و یه نفر طبق نقشه میره داخل تعمیرگاه برای درست کردن ماشینش تا ببینه ذوقیو میبینه یا نه. او تو حیاط ماسین نصرت را میبینه و خبر میده جناب سرگد ماشین تو حیاطه ولی هنوز ذوقیو ندیدم....

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال هست پا 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد