یادداشت اختصاصی از زینب افتخار

زنان شاغل

از مشکلات زنان شاغل که بسیار جدی هست این هست که در جریان نگهداری و پرورش فرزند بسیار احساس تنهایی دارند

زنان شاغل
صفحه اقتصاد -

یکی از مشکلات زنان شاغل این است که که بخاطر مشغله کاری زمان کمتری رو توی منزل هستند و وقتی هم به خونه میان طبیعتا خسته هستند و زمان بیشتری برای تجدید قوا و انرژی نیاز دارند. وقت کمتر و خستگی بیشتر می تونه تاثیر منفی روی رابطه با همسر بگذاره و زوجین نتونند تعامل مثبت با هم داشته باشند گرچه تو خونه بودن تضمینی برای رابطه عاطفی خوب بین زوجین نیست.

یه زوج شاغل می تونن با مشورت با همدیگه برنامه ریزی مفیدی برای داشتن یه رابطه عاطفی خوب داشته باشند. به عنوان مثال آخر هفته رو برای خودشون بیشتر وقت بگذارند تا خانواده و فامیل. میشه مسافرت دونفره یک روزه یا پیک نیک رفت. در طول هفته میشه یه شب که کارها سبکتره برای تفریحی دونفره حتی بدون حضور بچه ها ترتیب داد.از مشکلات زنان شاغل که بسیار جدی هست این هست که  در جریان نگهداری و پرورش فرزند بسیار احساس تنهایی دارند.بعضی فکر می کنن زنان شاغل به فکر بچه شون نیستن و کارشون براشون مهمتره درحالیکه اینطور نیست و یکی از دغدغه های زنهای شاغل همین موضوع است.

راهکار این مساله این است  که از حمایتهای اجتماعی مثل خانواده و اقوام، پرستار، مهدکودک استفاده کنند و در عوض وقتی خونه هستند بیشتر به فکر بازی و ساختن یه رابطه صمیمی و خوب با فرزندشون باشند. یادتون باشه مهم کیفیت رابطه است و تصوری که فرزند از حضور شما تو خونه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد