معرفی خودرو فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۳
صفحه اقتصاد- در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه معرفی خودرو فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۳ و مشخصات فنی فورد موستانگ پرداخته ایم.

صفحه اقتصاد - در این گزارش به توضیحاتی درباره اینکه معرفی خودرو فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۳ و مشخصات فنی فورد موستانگ پرداخته ایم.
مشخصات فنی فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۳
فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۳ اکنون قیمت کمتر و محدوده بیشتری دارد باتریهای فسفات آهن لیتیوم جدید برای مدلهای محدوده استاندارد، تخمینهای برد EPA بالاتر و دست انداز ۴۵ اسب بخاری را با سیستم چهارچرخ محرک به ارمغان میآورند.
فورد موستانگ Mach-E ۲۰۲۳ در حال ارتقای باتری برای مدلهای محدوده استاندارد است و واحدهای لیتیوم یونی را با واحدهای جدید فسفات آهن لیتیوم (LFP) جایگزین میکند. باتریهای جدید ۷۰.۰ کیلووات ساعتی چند مایل بیشتر به برد اضافه میکنند، با مدلهای دیفرانسیل عقب که ۲۵۰ مایل برآورد EPA را هدف قرار میدهند و نسخههای چهار چرخ متحرک به ۲۲۶ مایل بهبود مییابند. Mach-E هم اکنون ارزانتر است، با شروع تریم Select پایه ۳۰۰۰ دلار کمتر و تریم Premium با کاهش ۴۰۰۰ دلاری.
بهروزرسانیهای بزرگی برای فورد موستانگ Mach-E برای نیمه دوم سال ۲۰۲۳ ارائه میشود. باتریهای جدید برای مدلهای محدوده استاندارد، تخمینهای محدوده EPA و قدرت بیشتر را برای مدلهای چهارچرخ متحرک افزایش میدهند، قابلیت BlueCruise. این تغییرات همچنین با قیمتهای ارزانتر در سراسر جهان همراه خواهد بود.

فورد موستانگ Mach-E مدل ۲۰۲۳
همه طیف استاندارد Mach-E باتری های لیتیوم یون موجود را با باتری های جدید فسفات آهن لیتیوم (LFP) که فورد در حال حاضر از سازنده باتری چینی CATL خریداری می کند، مبادله می کنند. یک کارخانه اختصاصی در سال ۲۰۲۶ در میشیگان افتتاح می شود و باتری های LFP CATL را تحت مجوز می سازد. بسته های جدید در محدوده استاندارد Mach-Es هنوز هم ظرفیت ۷۰.۰ کیلووات ساعتی دارند، اما شیمی جدید چند مایل بیشتر برد را باز می کند. مدلهای دیفرانسیل عقب از ۲۴۷ مایل به ۲۵۰ مایل برآورد EPA افزایش مییابند، در حالی که محدوده استاندارد Mach-E با چهار چرخ متحرک از ۲۲۴ به ۲۲۶ مایل افزایش مییابد. باتری های جدید همچنین منجر به افزایش ۴۵ اسب بخاری برای طیف استاندارد Mach-E با چهار چرخ متحرک می شوند.
فورد گفته است که مدلهای محدوده استاندارد اکنون میتوانند در زمان استفاده از شارژ خانگی AC به طور کامل شارژ شوند، در حالی که پنج دقیقه از زمان شارژ سریع DC کم شده است. همچنین فورد تخمین زده است که محدوده استاندارد Mach-E تنها ۳۳ دقیقه طول می کشد تا از ۱۰ به ۸۰ درصد شارژ برسد. نسخههای برد گسترده Mach-E تحت تأثیر بهروزرسانیها قرار نگرفتهاند و همچنان از همان بستههای باتری لیتیوم یون ۹۱.۰ کیلووات ساعتی استفاده میکنند.
همه Mach-Eها هم اکنون با سخت افزار مورد نیاز برای BlueCruise، سیستم رانندگی بدون هندزفری بزرگراه فورد، مونتاژ می شوند. مشتریان یک دوره آزمایشی ۹۰ روزه رایگان دریافت خواهند کرد، با این گزینه که بعداً سیستم را به عنوان اشتراک فعال کنند. با خرید اولیه وسیله نقلیه می توان یک اشتراک سه ساله نیز اضافه کرد. آخرین نسخه BlueCruise هنگامی که راننده چراغ راهنما را فعال میکند، تغییر خطوط بدون هندز را مشاهده میکند و Mach-E نیز موقعیت خود را در خطوط تنظیم میکند تا به وسایل نقلیه بزرگتری مانند کامیونهای نیمهکامیونی اسکله وسیعتری بدهد.
به روز رسانی در کارخانه Cuautitlán Izcalli، مکزیک، جایی که Mach-Es ساخته می شود، شاهد افزایش تولید خواهد بود و به فورد اجازه می دهد تا دفتر سفارش کراس اوور برقی محبوب را که سال گذشته نزدیک به ۴۰۰۰۰ دستگاه فروخته بود، دوباره باز کند.
قیمتها در سراسر خط تولید کاهش یافته است، به طوری که تریم Select با کاهش 3000 دلاری، از 44795 دلار شروع میشود و مدلهای پریمیوم با قیمت 4000 دلار کمتر با قیمت 48795 دلار افتتاح میشوند. افزودن باتری افزایش یافته برای تریم پریمیوم هنوز یک ارتقاء 7000 دلاری است، اما نسخه وسیع کالیفرنیا روت 1 1000 دلار ارزان تر با 58795 دلار است و مدل GT با عملکرد بالا 4000 دلار مقرون به صرفه تر با 61795 دلار است.
افزودن بسته Performance Edition به Mach-E GT اکنون 5000 دلار هزینه دارد که 1000 دلار کمتر از قبل است. Mach-E های ارتقا یافته هنوز هم خودروهای مدل سال 2023 هستند - مالکان می توانند با استفاده از دفترچه راهنمای مالک یا VIN وسیله نقلیه خود باتری را شناسایی کنند.
نظر شما