صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سرمایه + محاسبه مبلغ اقساط

توضیحاتی درباره وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سرمایه با نرخ سود 18 درصد و همچنین مبلغ اقساط این وام در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره وام 50 میلیون تومانی بانک سرمایه + محاسبه مبلغ اقساط

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سرمایه و همچنین مبلغ اقساط این وام خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بانک سرمایه به عنوان ششمین بانک خصوصی ایران که اکثریت سهام آن متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان می‌ باشد، در طرح تسهیلاتی جالب توجهی به ارائه ی وام فوری ۵۰ میلیون تومانی می پردازد.

البته در اطلاعیه منتشر شده از سوی بانک سرمایه، کف مبلغ این وام فوری با نرخ سود 18 درصد مبلغ 1 میلیون تومان عنوان شده است! همچنین برای مشاغل آزاد، سقف وام ۱۰۰ میلیون تومان می باشد.

اما درباره نوع ضمانت موردنیاز برای بهره مندی از این وام بانکی بایستی گفت تا سقف ۲۰ میلیون تومان یک ضامن کسر از حقوق و تا سقف ۵۰ میلیون تومان نیز ۲ ضامن کسر از حقوق لازم است! البته برای مشاغل آزاد با سقف وام ۱۰۰ میلیون تومان، ۳ ضامن کسر از حقوق نیاز است. فراموش نکنید ۱۵۰ درصد مبلغ این وام، چک گرفته می‌ شود.

حساب سپرده لازم برای وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سرمایه ، حساب سپرده قرض الحسنه است؛ چرا که یکی از شرایط دریافت این طرح تسهیلات بانکی، مسدودی سپرده است. ۱۵ درصد از مبلغ این وام تا زمان تسویه کامل نزد بانک سرمایه مسدود می‌ شود حداکثر مدت زمان مسدودی سپرده، 36 ماه است).

اما درباره مدت زمان بازپرداخت و همچنین محاسبه مبلغ اقساط آن بایستی گفت حداکثر زمان بازپرداخت، 36 ماه است! و همچنین اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی بانک سرمایه به شرح زیر است:

قسط وام
برای سقف وام ۵۰ میلیون تومانی، این مبلغ 1,807,620 میلیون تومان است؛ همچنین برای سقف وام ۱۰۰ میلیون تومانی، این مبلغ ۳,۶۱۵,۲۴۰ میلیون تومان است.
کل سود وام

این مبلغ برای سقف وام ۵۰ میلیون تومانی،‌ مبلغ 15,074,312 میلیون تومان است؛ همچنین این مبلغ برای سقف وام ۱۰۰ میلیون تومانی،‌ مبلغ ۳۰,۱۴۸,۶۲۴ میلیون تومان است.

مجموع رقم وام و سود

این مبلغ برای سقف وام ۵۰ میلیون تومانی،‌ مبلغ 63,985,000 میلیون تومان است؛ همچنین این مبلغ برای سقف وام ۱۰۰ میلیون تومانی،‌ مبلغ ۱۲۷,۸۶۰,۰۰۰ میلیون تومان است.

در انتها لازم به بیان است هزینه‌ های جانبی برای بهره مندی از وام فوری بانک سرمایه مبلغ ۵۵ هزار تومان شامل تشکیل پرونده و اعتبار سنجی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان