دانلود مستقیم قسمت ۱۱ سریال هشت پا از شبکه یک سیما + لینک تلوبیون

سریال هشت پا از سریال های پلیسی منتشر شده از شبکه اول سیما می باشد، در این مطلب از صفحه اقتصاد دانلود سریال هشت پا قسمت یازدهم از شبکه یک را آورده ایم.

دانلود مستقیم قسمت ۱۱ سریال هشت پا از شبکه یک سیما + لینک تلوبیون
صفحه اقتصاد -

سریال هشت پا به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب آبادی از چهارشنبه ۱۸ مهر هرشب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک تلویزیون رفته است. این سریال جاسوسی ـ پلیسی، محصول جدید سیما فیلم با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) است به مناسبت هفته نیروی انتظامی ساخته شده است.

سعید چنگیزیان ، نادر سلیمانی، ایوب آقاخانی، محمد صادقی، احمد نجفی، سپند امیرسیلمانی، علیرضا جلالی‌تبار، ایرج نوذری، محسن بهرامی، حمید ابراهیمی، علیرضا مهران، محمد فیلی، علی اوسیوند، افسانه چهره‌آزاد ، مینا وحید ، رویا جاویدنیا، سودابه بیضایی ، کمند امیرسلیمانی، هلیا امامی و... بازیگران اصلی سریال «هشت پا» هستند.

دانلود سریال هشت پا قسمت ۱۱ از شبکه یک

https://telewebion.com/episode/۰xf۹bcb۴۷

خلاصه داستان قسمت ۱۱ سریال هشت پا

خانم شیمیست وقتی میخواد فرار کنه توسط آزیتا مدنی دوباره گیر میوفته و برمیگرده به همون سوله. آزیتا بهش میگه از این بعد برای این باید کار کنی و شیشه درست کنی. مسعود میگه چقدر میتونی در روز درست کنی؟ شیمیست میگه بستگی به مواد اولیه اش داره مسعود میگه خوب بگو هرچقدر که میخوای ما جور میکنیم شیمیست با کلافگی میگه این کیه دیگه که دنبال خودت راه انداختی!؟ اصلا از هیچی سر در نیاره مسعود میگه نمیدونه از کجا ما جور میکنیم و میخنده. سپس ازش میخواد تا بگه جنس هایی که درست کرده کجاست او میگه نمیدونم پسری که گروگان گرفتن مسعود ازش میپرسه که او میگه من چیزی نمیدونم شیمیست بهش میگه باهاش کاری نداشته باش من به اون احتیاج دارم که مسعود به مچ پاش شلیک میکنه و شیمیست بهش میگه باشه بهت میگم و آدرس جنسارو میگه که کجا مخفیشون کرده.

ادامه داستان را در اینجا بخوانید. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد