اسامی بازیگران سریال روزهای بیقراری به همراه بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بیقراری

در این مطلب از سایت صفحه اقتصاد با بازیگران سریال روزهای بیقراری و بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد، این سریال از رو، ۲۱ مهر ماه از شبکه آی فیلم به روی آنتن خواهد رفت.

اسامی بازیگران سریال روزهای بیقراری به همراه بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بیقراری
صفحه اقتصاد -

روزهای بی‌قراری نام سریال ایرانی به کارگردانی کاظم معصومی، تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و محصول سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۵ است. اولین قسمت این سریال ۲۳ قسمتی برای اولین بار در روز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه صدا و سیمای ایران پخش شد. فصل دوم این سریال برای اولین بار در روز ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو صدا و سیمای ایران پخش شد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای بیقراری 

بیوگرافی سارا صوفیانی

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر است. فارغ التحصیل دکترای تاریخ و تمدن که رتبه دوم فوق لیسانس همین رشته را در دانشگاه پیام نور ! تهران خوانده است، سه برادر دارد و خودش ته تغاری خانواده است،

سارا صوفیانی سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۵ ساله بود با امیرحسین شریفی ۵۳ ساله ازدواج کرد این زوج با داشتن ۲۸ سال اختلاف سن زوج خوشبختی هستند

ثمره این زندگی بعد از ۱۰ سال یک دختر بنام ساحل متولد ۱ خرداد سال ۱۳۹۹ می باشد.

سریال روزهای بیقراری

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی است، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد اگر بازیگر نمی شد دوست داشت روانشناس شود شدیدا فوتبالی، تنها خواهرش مربی ورزش می باشد ، پدرش ارتشی نیروی هوایی و مادرش زن خانه داری می باشد.

بیوگرافی پژمان بازغی 

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد. حاصل ازدواج او با مستانه مهاجر، نفس بازغی می باشد که ایشان نیز بازیگر هستند.

بیوگرافی الهام حمیدی 

الهام حمیدی با نام اصلی (نوشین) در تهران و در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ متولد شده است. او اظهار کرده است که در شرق تهران به دنیا آمده و سال‌ها در آنجا زندگی کرده است.  وی فارغ‌التحصیل رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است. علاوه بر بازیگری، به مدتی در زمینه طراحی لباس نیز فعالیت داشته است.

الهام حمیدی در سال ۱۳۷۶، در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری، ازدواج کرد. اما این رابطه طولی چندان نداشت و به طور زودی به طلاق انجامید و بعد از ۲۱ سال مجردی، در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ و در سن ۴۱ سالگی، برای دومین بار با علیرضا صادقی ازدواج کرد حال دو فرزند دارد.

سریال روزهای بیقراری

بیوگرافی کامران تفتی

کامران تفتی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. تفتی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری بوده و پدرش اردشیر تفتی نیز بازیگر است.

دوران کودکی و جوانی خود را در شهرک قصرفیروزه گذرانده‌است، وی تجربه اجرای برنامه وقتشه ، دست فرمون و سری جدید سرنخ از شبکه نسیم را نیز دارد .

بیوگرافی ابوالفضل پورعرب 

ابوالفضل پورعرب متولد یک تیر ۱۳۴۰ در تهران ، لیسانس رشته بازیگری دارد که از سال ۱۳۵۹ وقتی ۱۹ ساله بود با تئاتر بروی صحنه رفت

او از سال ۱۳۶۰ کارمند صدا و سیما شد و سال ۱۳۶۹ با فیلم عروس به شهرت رسید ، ایشان از سال ۱۳۸۹ با بیماری سرطان دست به گریبان است، او دارای سه فرزند می باشد.

سریال روزهای بیقراری

بیوگرافی کاظم معصومی ( کارگردان سریال روزهای بیقراری)

کاظم معصومی می باشد ایشان متولد ۱۳۴۰ در تهران هستند که به کار کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی مشغول می باشند. معصومی فارغ‌التحصیل دانشسرای هنر است که اولین کار هنری اش نمایش نظاره بر شب در سال ۱۳۶۱ می باشد، کارگردانی سینما را از سال ۱۳۶۴ با فیلم دزد و نویسنده شروع کرد. از دیگر فیلم های او طبل بزرگ زیر پای چپ می باشد، از آخرین کارهای او فصل اول و دوم سریال روزهای بیقراری می باشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد