با هدف خدمت صادقانه و هدفمند در جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی برگزار شد:

هم اندیشی مدیر عملیات و روسای واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران با فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان

اولین نشست هم اندیشی مدیرعملیات و روسای واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت برگزار شد.

هم اندیشی مدیر عملیات و روسای واحدهای عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران با فرمانده پایگاه بسیج شهید تندگویان
صفحه اقتصاد -

در راستای اهداف سند اعتدال 10 ساله بسیج و با هدف خدمت صادقانه و هدفمند در جهت حفظ آرمان های انقلاب اسلامی بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، اولین نشست هم اندیشی مدیرعملیات و روسای واحد های عملیاتی شرکت پالایش نفت تهران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت برگزار شد.

در این نشست مدیر عملیات شرکت پالایش نفت تهران تاکید کرد: هنر سازمان ها این است که با استفاده از نیروی بسیج و سازمان دهی نیروها، مشکلات شرکت و جامعه را حل کرده و امور را به سمت توسعه پیش ببرد و پالایشگاه نیز نیز وظیفه دارد از این سازمان ها حمایت کند.

وی بر اهمیت حفظ آرمان های انقلاب اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در راستای حفظ آرمان ها و اندیشه های انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

مدیرعملیات شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به بر همبستگی و همسو شدن با اهداف بسیج اظهار داشت: باید ترویج درست و اصولی فرهنگ بسیج در نسل جدید را مد نظر قرار داد.

در ادامه نیز شهیدانی موسوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت پالایش نفت تهران نیز یادآور شد: یکی از مسائل مهم و حساس جامعه و دستگاه های امنیتی، همسو شدن روسای سازمان با بسیج برای حفظ ارزش های انقلاب و خدمت صادقانه با اهداف و نگاه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است که به حمد الله با وجود رهنمودهای مدیر عامل و مدیر عملیات محترم، تا کنون در این راه موفق بوده و توانسته ایم کانونی گرم و هوشمند در راستای میز خدمت ایجاد کنیم.

شهیدانی موسوی افزود: از وظایف تخصصی بسیج ادارات کادرسازی مدیران تراز انقلاب اسلامی است که در این خصوص جلسات و کارگاه های متعددی جهت آموزش برگزار و مدیران و روسای پالایشگاه از این دوره ها بهره مند خواهند شد.

شهیدانی موسوی بر تقویت بنیه های اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی مدافعان تولید تاکید کرد و گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان تلاش دارد تا با کمک کارکنان پرتلاش و نستوه خود آسایش در تولید، امنیت و ارتقاء فرهنگ بسیج را در سازمان فراهم آورد.

وی در خاتمه مراتب قدردانی و تشکر خود را از حمایت همه جانب مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران، روسا و کارکنان شرکت پیرامون تحقق اهداف و برنامه های پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان اعلام نمود و با اشاره به وصیت نامه شهید جهان آرا بیان داشت: شهر اگر سقوط کرد پس می گیریم، مواظب باشیم ایمانمان سقوط نکند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد