در بازدید مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از طرح ها و پروژه های شرکت پالایش نفت تهران مطرح شد:

تاکید بر حل چالش ها و تسریع در بهره برداری از پروژه های کیفی سازی

عظیمی فر، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با هدف نظارت بر عملیات پالایش، انتقال، توزیع و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی با حضور در شرکت پالایش نفت تهران ضمن بازدید از طرح ها و پروژه ها با مدیرعامل، مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

تاکید بر حل چالش ها و تسریع در بهره برداری از پروژه های کیفی سازی
صفحه اقتصاد -

در این بازدید مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر تولید پایدار و چشم انداز حرکت به سمت پتروپالایشی شدن تاکید کرد که کلیه طرح ها و پروژه های شرکت پالایش نفت تهران در راستای رعایت الزامات محیط زیستی، افزایش کیفیت محصولات به ویژه ارتقا کمی و کیفی بنزین تولیدی, می باشد.

ایران زاد با اشاره به برخی موانع و چالش های فراروی صنعت پالایش نفت کشور نظیر محدودیت های گمرکی برای تجهیزات پیشرفته بیان داشت: این شرکت با نگاه واقع گرایانه به چالش های پیش روی پروژه ها، نظیر نوسانات قیمت  ارز و بدقولی سازندگان خارجی در تامین برخی کاتالیست ها، با مدیریت و ارائه تعدیلات قانونی به پیمانکاران و تامین کنندگان و تکیه بر توان سازندگان ایرانی در تامین تجهیزات و کاتالیست ها، برخی چالش ها را پشت سر گذاشته و توانسته در کنار اجرای پروژه‌های بهینه‌سازی، اجرای دیگر پروژه‌های زیست محیطی نظیر بازیابی گاز‌های ارسالی به سیستم مشعل، بازیافت لجن‌ها، پروژه پست برق ۶۳ کیلو ولت، استفاده از آب‌های خاکستری و کاهش مصرف آب همزمان با توسعه کیفی را در دستور کار خود قرار دهد.

در ادامه عظیمی فر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با تمجید از اقدامات صورت گرفته، بر عزم دولت در رفع چالش ها و موانع موجود در صنعت پالایش نفت کشور تاکید کرد و گفت: روابط مالی با پالایشگاه ها می بایست به نحوی تنظیم گردد که ناظر بر منافع ملی باشد. قطع به یقین با حمایت های شرکت ملی پالایش و پخش و همت مجموعه پرتلاش شرکت های پالایشی، موانع فراروی پروژه های کیفی سازی صنعت پالایش نفت برداشته خواهد شد. 

وی شرکت پالایش نفت تهران را پیشانی پالایشگاه های کشور توصیف کرد و ضمن تاکید ویژه بر رعایت سختگیرانه الزامات HSE، از اقدامات مثبت انجام شده و نوع نگاه در شناسایی گلوگاه های پروژه ها، رویکرد توجه به عدم النفع تاخیر در پروژه ها را در پالایشگاه تهران موثر و شایسته برشمرد و از روند اجرای طرح های کیفی سازی و کمک به حل مشکلات آب تقدیر و تشکر نمود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار داشت: دولت در حل مشکلات مربوط به حامل های انرژی از تمام توان و ظرفیت خود جهت آسایش و رفاه حال مردم استفاده خواهد نمود تا با ارائه راه کار های لازم در راستای اجرای قوانین محوله، مشکل ناترازی سوخت مرتفع گردد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد