با هدف شناسایی و بهره مندی علاقه مندان به صنعت گردشگری از ظرفیت ها و پتانسیل‌های پایتخت موز ایران صورت گرفت

دیدار فرماندار و رئیس شورای شهرستان زرآباد، پایتخت موز ایران

پایتخت موز ایران؛کوروش محمدی فرماندار به همراه یونس نهنگی رئیس شورای شهرستان زرآباد با حمیرا ریگی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار و به طرح موضوعات مرتبط با ظرفیت های تولیدی-صادراتی و صنعت گردشگری پرداختند.

دیدار فرماندار و رئیس شورای شهرستان زرآباد، پایتخت موز ایران
صفحه اقتصاد -

طرفین در نشست نسبت به برنامه ریزی در راستای اشتغال سالم و پایدار برای بانوان با ایجاد کارگاه‌های تولیدی با محوریت سوزن دوزی مسائلی مطرح کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد چابهار؛ بر پایه این گزارش؛ دکتر ریگی ضمن ابراز خرسندی از همکاری جهت‌ اشتغال سالم، با بیان این که یکی از ظرفیت های این خطه از میهن اسلامی ساحل زیبای درک است، اظهار داشت: امروزه این ساحل یکی از جاذبه‌های گردشگری برای هموطنان و خارجیان بی شماری است که این مکان را تبدیل به یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان کرده است و بایستی با ایجاد فرصت هایی از این دست بتوانیم از صنعت مهم گردشگری در راستای توسعه اقتصاد دریا محور بهره‌برداری نماییم.

گفتتی است، شهرستان زرآباد یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ایران است. مرکز این شهرستان، شهر زرآباد است. شهرستان زرآباد با سطح زیر کشت بیش از 5000 هکتار و تولید سالانه 120 هزار تن موز پایتخت موز ایران به حساب می آید.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان