توسعه همکاریهای صندوق ضمانت صادرات ایران و منطقه آزاد چابهار

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: منطقه آزاد چابهار از جایگاه استراتژیکی مهمی برخوردار است و می‌تواند در تجارت کشور اثرگذار باشد.

توسعه همکاریهای صندوق ضمانت صادرات ایران و منطقه آزاد چابهار
صفحه اقتصاد -

سید امیر برهانی نائینی در دیدار با حمیرا ریگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: دسترسی به حمل‌ونقل و بهره‌مندی از شبکه ریلی در منطقه آزاد چابهار، کریدور ریلی کشور را تقویت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران، وی با اشاره به خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران اظهار داشت: این صندوق آمادگی دارد که با ضمانت‌نامه‌ها و بیمه‌نامه‌ها در جنبه‌های مختلف، دغدغه صادرکنندگان و سرمایه‌گذاران خارجی را مرتفع نماید.

حمیرا ریگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار با اشاره به قابلیت‌های منطقه آزاد چابهار گفت: بسیاری از کشورها برای سرمایه‌گذاری در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه موضوع ترانزیت و بحث تکمیل حمل‌ونقل منطقه چابهار از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: با تکمیل این پروژه ارزش افزوده قابل توجهی عاید تجارت کشور خواهد شد.

در این جلسه طرفین ضمن تکریم یاد و خاطره شهیدان خدمت بخصوص رئیس جمهور شهید حضرت آیت ا... رئیسی از تلاش‌های ایشان در جهت عزت‌مندی کشور یاد کردند و ادامه راه آنها در خدمت به مردم را اولویت دانستند.

همچنین در این جلسه مقرر شد تا صندوق ضمانت صادرات ایران ضمن اعطاء کارگزاری به منطقه آزاد چابهار تفاهم‌نامه همکاری در جهت تسهیل امر صادرکنندگان به امضاء برساند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان