صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

طلا ۱۸ عیار صعود کرد؟ / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳

در این خبر به قیمت طلا ۱۸ عیار امروز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

طلا ۱۸ عیار صعود کرد؟ / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز جمعه ۴ آبان ماه ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

امروز در این گزارش به جزئیات تغییرات قیمت مثقال طلا، انس طلا و طلای ۱۸ عیار و سکه امامی و سکه بهار آزادی در بازار روز جمعه ۴ آبان ماه و روز پنجشنبه ۳ آبان پرداخته شده است. 

امروز سکه امامی ارزان شد؟ قیمت سکه بهار آزادی سر از کجا در آورد؟  طلای ۱۸ عیار به کجا کشیده شد؟ امروز طلا قدرت گرفت یا سکه؟ مثقال طلا زمینگیر شد یا بالانشین؟  انس طلا به کدام سو حرکت کرد؟ 

امروز قیمت طلای ۱۸ عیار چقدر به فروش می رسد؟ طلای ۱۸ عیار به سمت افزایش پیش رفت؟ 

امروز در بازار آزاد جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار تا لحظه نگارش برابر با چهار میلیون و پونصد و نود و هشت هزار و پونصد و پنجاه تومان می باشد. و این در حالی است که روز پنجشنبه قیمت یک گرم طلای ۱۸ عیار چهار میلیون و پونصد و شصت و سه هزار و ششصد و نود تومان بوده است. که نشان از رشد اندک طلای ۱۸ عیار امروز جمعه می باشد. 

امروز قیمت انس طلا کاهش پیدا کرد؟ انس طلا میل به کاهش داشت یا افزایش؟ 

همچنین در بازار آزاد امروز جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ قیمت انس طلا برابر با دو هزار و هفتصد و بیست و شش تومان است. که این رقم نسبت به روز پنج شنبه که قیمت انس طلا دو هزار و هفتصد و پونزده تومان بوده است رشد داشته است. 

امروز قیمت مثقال طلا چقدر شد؟  مثقال سقوط کرد؟ 

امروز قیمت ‌مثقال طلا در بازار آزاد جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ برابر با نوزده میلیون و نهصد و بیست هزار تومان می باشد. این درحالی است که قیمت مثقال طلا نسبت به روز گذشته که نوزده میلیون و هفتصد و هفتاد هزار تومان بوده است. حدود صد و پنجاه هزار تومان افزایش پیدا کرده است. 

امروز سکه بهار آزادی با چه قیمتی خرید و فروش شد؟ سکه صعود کرد یا سقوط؟ 

به گزارش صفحه اقتصاد، امروز در بازار آزاد جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ قیمت سکه بهار آزادی برابر با چهل و هشت میلیون و هفتصد و سی هزار تومان است. و این درحالی است که نسبت به رپز پنج شنبه که قیمت سکه بهار آزادی چهل و نه میلیون تومان بوده است تا لحظه نگارش این قیمت ها کاهش پیدا کرده است. 

امروز قیمت سکه امامی چگونه معامله شد؟ سکه امامی گران شد یا حسابی ریزش کرد؟ 

گفتنی است که امروز قیمت ‌سکه امامی نیز در بازار آزاد جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ برابر پنجاه و چهار میلیون و دویست و نود هزار تومان است. که این رقم نسبت به روز پنج شنبه ۳ آبان که قیمت سکه امامی پنجاه و پنج میلیون و صد و هشتاد هزار تومان بوده است تا لحظه نگارش این قیمت بیش از هشتصد هزار تومان سقوط کرده است. 

براساس بررسی خبرنگار صفحه اقتصاد تا لحظه نگارش این گزارش قیمت طلا افزایش یافته و اما قیمت سکه به سمت کاهش رو برده است. 

مخاطبان گرامی صفحه اقتصاد، قیمت های ذکر شده تا لحظه نگارش است که این ارقام ممکن است که تا پایان معاملات بالا و پایین شود و در حال تغییر می باشد. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد