موسیمانه کار را دست گرفت؛

اولین تمرین سرمربی آفریقایی استقلال چه گذشت؟

سرمربی آفریقایی جدید استقلال برای نخستین بار بازیکنان این تیم را تمرین داد.

اولین تمرین سرمربی آفریقایی استقلال چه گذشت؟
صفحه اقتصاد -

نخستین جلسه تمرینی استقلال زیر نظر پیتسو موسیمانه عصر پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد و کادر فنی جدید آبی‌ها رسما کارش را در این تیم آغاز کرد تا آماده ادامه مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا شوند.

استقلال که شنبه در هفته نُهم لیگ برتر مهمان خیبر خرم‌آباد است، پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ یک جلسه تمرین با کیفیت و تاکتیکی زیر نظر پیتسو موسیمانه انجام داد و این سرمربی عملکرد شاگردانش را هم زیر نظر گرفت شرایط‌شان را بررسی کرد.

2099686

آبی پوشان پایتخت در این جلسه تمرینی، مهرداد محمدی را به دلیل شکستگی درشت نی ساق پا و انجام عمل جراحی در اختیار نداشتند و روزبه چشمی و ایمان سلیمی، دو مهره کلیدی خط دفاعی آبی‌ها نیز به علت آسیب دیدگی به طور انفرادی تمرین می‌کردند.

قبل از شروع تمرین پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ استقلال، موسیمانه برای لحظاتی در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت و نکات فنی لازم و شکل تمرین را به آنها توضیح داد و شرح وظایف هر کدام را تشریح کرد.

برخلاف گذشته که بازیکنان استقلال نرم‌دوی بیشتری برای آغاز تمرینات تاکتیکی داشتند، امروز بازیکنان یک‌بار دور زمین چمن همراه با کابلو رانگوالا، مربی بدنساز جدیدشان نرم‌دوی کردند.

2099685

پس از آن، به دلیل سرمای هوا بازیکنان به انجام حرکات کششی زیر نظر رانگوالا پرداختند و بلافاصله ادامه گرم کردن را با توپ و کارهای ترکیبی دنبال کردند تا یک تغییر دیگر از شکل تمرینات زیر نظر موسیمانه مشخص شود.

در آیتم بعدی، بازیکنان استقلال به دو گروه تقسیم شدند و کارهای تاکتیکی را در دو گروه مجزا دنبال کردند که در این مرحله، ماهیر داویدز دستیار اول سرمربی استقلال توضیحات لازم را به آنها یادآور شد و البته پیتسو موسیمانه تمام امور را زیر نظر داشت و به طور جدی کار را دست گرفته بود.

موسیمانه در تمرین امروز تحرک زیادی داشت و تمام کارهای تاکتیکی را زیر نظر گرفته بود و کمک‌های این سرمربی نیز او را همراهی می‌کردند.

سرمربی آفریقایی استقلال و دستیارانی که همراه با خود آورده، در این جلسه تمرینی ارتباط نزدیکی با بازیکنان داشتند و البته موسیمانه با دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و اشکالات تاکتیکی آنها را گوشزد می‌کرد.

2099684

پیتسو موسیمانه همراه با خود ماهیر داویدز و کابلو رانگوالا را به‌عنوان کمک اول و مربی بدنساز در کنارش داشت، اما یک آنالیزور جدید هم در این جلسه تمرینی حاضر بود.

سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی موقت استقلال در هفته‌های اخیر در تمرین پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ غایب بود تا احتمالا مشخص شود از کادر فنی آبی‌ها جدا شده ولی مربیان قبلی همچنان در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور یافتند.

بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بانان استقلال پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ گلرهای خود را تمرین داد ولی محمد نوازی، علی شیخ‌الاسلامی (آنالیزور) و سالار امینی (بدنساز) هم در این تمرین حضور پیدا کردند، اما مشخص نیست به کارشان در کنار موسیمانه ادامه می‌دهند یا خیر.

فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و پس از پایان تمرین، دقایقی با موسیمانه به گفت‌وگو پرداخت.

2099683

در شرایطی که قرار است صبح امروز مراسم معارفه موسیمانه توسط باشگاه استقلال برگزار شود، اما فصل برای آبی‌ها به تازگی از پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ شروع شده و جانشین جواد نکونام، رسما کارش را در این تیم آغاز کرد تا بتواند شرایط آبی‌ها را در رقابت‌های داخلی و آسیایی بهبود ببخشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد