مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

اجرای برنامه های ممیزی در اولویت کاری مدیران شرکت باشد

جلسه اختتامیه ممیزی سال ۱۴۰۲ شرکت فولاد اکسین خوزستان، با ارائه نقطه نظرات سرممیز گروه با موفقیت خاتمه یافت.

اجرای برنامه های ممیزی در اولویت کاری مدیران شرکت باشد
صفحه اقتصاد -

جلسه اختتامیه ممیزی سال ۱۴۰۲ شرکت فولاد اکسین خوزستان، با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و گروه ممیزان شرکت و با ارائه نقطه نظرات سرممیز گروه با موفقیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مهندس علی محمدی در این نشست، ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مجموعه شرکت در اجرای فرآیند ممیزی، اظهار کرد: ارزیابی عملکرد فردی نشان می دهد مجموعه فولاد اکسین خوزستان در اجرای برنامه ها خوب عمل کرده اما باید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر به سوی تحقق برنامه ها و ادامه روند رکوردشکنی در تولید و سوددهی،گام برداشت.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد: اجرای برنامه های ممیزی در اولویت مدیران سازمان قرار گیرد تا به اهداف پیش بینی شده برسیم.

وی با بیان اینکه الزامات سیستم های مدیریتی در این شرکت به خوبی رعایت شده است، گفت: به لحاظ تخصصی،تجربه،سواد و دانش کاری در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما در حوزه ارتباطات بین واحدی هم تلاش بیشتری باید انجام شود.

گفتنی است، یکی از کارهایی که کارشناسان و مدیران باید در سازمانشان بصورت دوره ای انجام بدهند،اجرای ممیزی داخلی استانداردهای ایزو است.

تیم ممیزی دست آورد سه روز بررسی و ممیزی های انجام شده را در قالب یک گزارش با بیان نقاط قوت و موارد قابل بهبود انجام می دهد.

در همین راستا دکتر سلیم پور سرممیز تیم، ضمن تشکر از همکاری مدیرعامل و کارکنان مختلف شرکت فولاد اکسین خوزستان، به واسطه اقدامات ارزشمند و تخصصی در راستای بهبود روند تولید گفت: اجرای فرآیند ممیزی به بهبود فعالیت ها، شناسایی نقاط قوت و ضعف کمک می کند.

وی افزود: در شرکت فولاد اکسین با اجرای فرآیند ممیزی به دنبال جهت ثبت و صدور گواهی نامه های مدیریتی یکپارچه ایزو هستیم.

لازم به ذکر است، این دوره به مدت سه روز و با حضور فعال مدیران و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان توسط واحد مدیریت سیستم ها و استراتژی شرکت،برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان