اکسین در یک قدمی احداث کارخانه فولادسازی؛

انعقاد تفاهم نامه ۱۵٠ میلیون یورویی بانک رفاه و شرکت فولاد اکسین خوزستان

در راستای اجرای پروژه های توسعه ای فولاد اکسین و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری ۱۵٠ میلیون یورویی میان بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد اکسین خوزستان امضا شد.

انعقاد تفاهم نامه ۱۵٠ میلیون یورویی بانک رفاه و شرکت فولاد اکسین خوزستان
صفحه اقتصاد -

این تفاهم‌نامه طی مراسمی که در «نمایشگاه کیش اینوکس» برگزار شد، به امضای دکتر اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و دکتر جنتی مشاور مدیرعامل این شرکت رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در این تفاهم نامه بانک رفاه کارگران اعلام آمادگی کرده است تا در جهت حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد اکسین خوزستان، نسبت به بسترسازی پیشبرد و عملیاتی کردن این برنامه‌ها اقدام کند.

بر اساس این تفاهم نامه، بانک برای پروژه‌های توسعه‌ای شرکت فولاد اکسین خوزستان، در راستای تامین مالی اجرای پروژه‌هایی چون احداث کارخانه فولادسازی و اجرای طرح توسعه احیا، در گام اول، تسهیلات ۱۵٠ میلیون یورویی پرداخت کند.

بدون شک پرداخت این تسهیلات، گام بلندی در اجرایی شدن این پروژه‌ها و خودکفایی ملی و اشتغال زایی در سطح ملی و استان خوزستان است.

گفتنی است، در دیدار دکتر لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کشور، مهندس پرویزیان مدیر مالی و دکتر جنتی مشاور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان