ادامه افتخارآفرینی اکسینی ها در سال ۱۴٠۲؛

فولاد اکسین خوزستان واحد نمونه استاندارد استانی شد

شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادامه افتخارآفرینی های خود، تندیس واحد نمونه استانی در حوزه استاندارد و کنترل کیفیت را دریافت کرد.

فولاد اکسین خوزستان واحد نمونه استاندارد استانی شد
صفحه اقتصاد -

مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد با معرفی واحدهای تولیدی نمونه استان خوزستان در حوزه استاندارد و کنترل کیفیت، در محل همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان(گیت بوستان) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، فولاد اکسین خوزستان که طی سال های گذشته همواره به عنوان واحد نمونه استانی و کشوری در استاندارد معرفی شده است، امسال نیز تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد در سطح استانی را کسب کرد.

شرکت فولاد اکسین همواره الزامات استاندارد و تدوین استانداردهای ملی را در فرآیند تولید خود رعایت کرده و محصولات آن به گونه ای تولید می شود که تمام الزامات استاندارد به طور کامل پیاده سازی شود.

بی شک حرکت در مسیر تولید ورق های با کیفیت و استاندارد، از اولویت های اصلی این شرکت است و همین موضوع باعث شده تا شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان واحد نمونه استاندارد معرفی شود و دریافت تندیس آن، به معنای کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت است.

بلوغ صنعتی شرکت فولاد اکسین خوزستان و استقبال از محصولات آن در بازارهای داخلی و جهانی، مهر تاییدی بر کیفیت بالا و استاندارد بودن ورق های تولیدی آن است.

گفتنی است، در این مراسم شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان واحد نمونه کیفی و استاندارد در استان خوزستان انتخاب و طی مراسمی به مناسبت روز استاندارد، لوح و تندیس واحد تولیدی نمونه ۱۴٠۲ در حوزه استاندارد به مهندس علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان