مرادی عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان:

ارایه تسهیلات ۱۵۰ میلیون یورویی جهت احداث کارخانه فولادسازی فولاد اکسین یکی از مهمترین اتفاقات نمایشگاه کیش اینوکس بود

نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی (کیش اینوکس، ۲۰۲۳) با حضور فعال شرکت فولاد اکسین خوزستان در جزیره کیش برگزار شد.

ارایه تسهیلات ۱۵۰ میلیون یورویی جهت احداث کارخانه فولادسازی فولاد اکسین یکی از مهمترین اتفاقات نمایشگاه کیش اینوکس بود
صفحه اقتصاد -

نمایشگاه کیش اینوکس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور با حضور فعال شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، در حاشیه این رویداد بزرگ، انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک رفاه و شرکت فولاد اکسین خوزستان جهت ارایه تسهیلات ۱۵۰ میلیون یورویی جهت احداث کارخانه فولادسازی این شرکت، یکی از مهمترین اتفاقات نمایشگاه کیش اینوکس بود.

در همین راستا مهندس محمد حسین مرادی عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در این رابطه گفت: حضور صنایع و شرکت های موثر در اقتصاد کشور در این رویداد، باعث شده تا نمایشگاه «کیش اینوکس» به عنوان یک رویداد بزرگ، فرصت مناسبی برای ارتباط شرکت ها و فعالان اقتصادی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از این رویداد بین المللی برای تقویت بخش خصوصی و فعالان حوزه اقتصادی استفاده شود، افزود: یکی از بهترین و موفق ترین تفام نامه‌ منعقد شده جهت ارایه تسهیلات در نمایشگاه «کیش اینوکس» میان بانک رفاه و شرکت فولاد اکسین خوزستان به ارزش ۱۵٠ میلیون یورو رقم خورده است.

مرادی عنوان کرد: بدون تردید هر چه اینگونه نمایشگاه‌ها قدرتمندتر، قوی تری و با حضور حداکثری شرکت های بزرگ اقتصادی و صنعتی برگزار شود، نقش موثرتری در توسعه اقتصادی کشور دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان بیان کرد: فولاد اکسین هم راستا با سایر شرکت های تابعه هلدینگه صباانرژی، ضمن ارائه دستاوردهای خود در در صنعت فولاد کشور، به منظور رفع نیازهای این شرکت در حوزه تامین اعتبارات مالی جهت اجرای پروژه فولاد سازی، جلسات مختلفی با سایر بانک ها و شرکت های حاضر در نمایشگاه برگزار کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان