دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت:

فهرست انتخاباتی جبهه پیشرفت در حوزه تهران و شهرستانها تا نیمه اول بهمن ماه اعلام می گردد

محمدی نوری دبیرجبهه پیشرفت رفاه و عدالت گفت: فهرست انتخاباتی جبهه پیشرفت در حوزه تهران و شهرستانها تا نیمه اول بهمن ماه اعلام می گردد.

فهرست انتخاباتی جبهه پیشرفت در حوزه تهران و شهرستانها تا نیمه اول بهمن ماه اعلام می گردد
صفحه اقتصاد -

محمدجواد محمدی نوری دبیر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت با اشاره به اینکه مهمترین برنامه این جریان اصولگرایی تقویت فضای مشارکت در انتخابات و برنامه ریزی برای حضوری حداکثری است گفت: در راستای انتخابات جبهه پیشرفت با برخورداری از ۲۵ حزب سیاسی رسمی مقرر شد تا نیمه اول بهمن ماه فهرست انتخاباتی این جبهه در حوزه انتخابیه تهران و شهرستانها اعلام شود.

محمدی نوری قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پیشرفت رفاه و عدالت همچنین با تاکید بر تعیین معیارها و شاخصهای در فرآیند انتخاب گزینه های نهایی فهرست از شایستگی و توانایی و دانایی به عنوان مهمترین بخشهای این سند ارزیابی نام برد و گفت: ما در تهران با استقبال بسیار خوبی از درخواست حمایت از جبهه پیشرفت مواجه بودیم و امیدواریم بتوانیم فهرستی خدمتگزار، متخصص و کارآمد را به ملت فهیم ایران معرفی کنیم تا شاهد تقویت و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

محمدی نوری شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه را به عنوان محوری ترین نگرانی مردم دانست و گفت: مشکلات اقتصادی واقعا امان مردم را بریده و روزهای سخت زندگی مردم را تجربه میکنیم اما تحول بر این اساس با تغییر جدی در نهادهای تقنینی و اجرایی رخ می دهد و به نظرم نباید با انتخابات قهر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان