عضو فراکسیون مستقلین احزاب کشور:

احزاب انتقال دهنده مطالبات مردم به حاکمیت هستند

دکتر محمدجواد محمدی نوری با اشاره برگزاری نشست فصلی احزاب گفت: نگاه مسولان به تقویت انتخابات تحزبی زمینه مشارکت پرشور را فراهم می کند و احزاب انتقال دهنده مطالبات مردم به حاکمیت هستند.

 احزاب انتقال دهنده مطالبات مردم به حاکمیت هستند
صفحه اقتصاد -

دکتر محمدجواد محمدی نوری در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مورد نشست فصلی خانه احزاب گفت: امروز نشست فصلی خانه احزاب با موضوع انتخابات و احزاب برگزار می شود و تمام احزاب استانی و سراسری  در این مراسم دعوت هستند

دبیرجبهه پیشرفت رفاه و عدالت عضو فراکسیون مستقلین احزاب کشورافزود: از سه جریان مستقلین،  اصولگرایان،  اصلاح طلبان از هر جریان سه نفر برای ایراد سخن انتخاب می شوند.  پیش بینی شده که در این نشست وزیر کشور و یا معاون سیاسی وزارت کشور هم حضور داشته باشند.

وی با اشاره به منویات رهبر انقلاب در برگزاری انتخابات  افزود: این نشست یک گام رو به جلو است نشان دهنده دغدغه  احزاب بیش از نهادها و دستگاه‌های  دیگر است و انتظار می رود نهادهای حاکمیتی و نظارتی با درک درست از انتخابات برای حمایت  از احزاب و تشکل‌های سیاسی و مشارکت در انتخابات  گام‌های جدی بردارند.

وی اظهار کرد: مردم ممکن است گلایه و انتقادی داشته باشند و نظرات  و پیشنهادات  مختلفی داشته باشند معتقدم احزاب به عنوان نمایندگان  مردم در حاکمیت انتقال دهنده اخبار و مطالبات و نظرات  مردم هستند و حتما باید مطالبات مردم را به اطلاع دستگاه‌های  حاکمیتی و سران قوا برسانند تا زمینه یک مشارکت جدی برای انتخابات  پرشور فراهم  شود این امر ممکن نخواهد  بود  مگر اینکه احزاب و تشکل ها را باور کنیم و به آنها بها بدهیم و فرصت‌های آنها را ببینیم و انتخابات  تحزبی کشور را تقویت کنیم.

وی گفت: با  رویکرد نشست های فصلی  خانه احزاب مباحث  مختلف به مسؤلان  نظام  منتقل می شود و امیدوارم که دستاورد موثری را در پیش داشته باشد. این نشست بدون حضور  رسانه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان