تعطیلی مدارس این استانها و شهرها فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره تعطیلی مدارس این استانها و شهرها فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

تعطیلی مدارس این استانها و شهرها فردا دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس استان ها دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس گیلان فردا

مدارس و مراکز آموزشی آستارا به علت بارش برف و برودت هوا روز دوشنبه به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا و با موافقت فرمانداری این شهرستان به علت تداوم بارش‌ها، برودت هوا و احتمال یخبندان، مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم شهرستان آستارا در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه تعطیل خواهد بود و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

همه ادارات و بانک‌ها نیز با یک ساعت تأخیر از ساعت ۸ صبح شنبه به استثنای دستگاه‌های عملیاتی، امدادی، درمانی و خدمات رسان دایر می‌شوند.

گفتنی است؛ بارش برف از ظهر شنبه در آستارا آغاز شده است و تاکنون ۵۰ سانتی‌متر برف در مناطق شهری و بیش از یک متر برف در ارتفاعات این شهرستان گزارش شده است.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی

آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس روستایی چالدران و بخش صفاییه و قطور خوی فردا دوشنبه غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستایی در سطح شهرستان چالدران، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

همچنین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری در سطح شهرستان چالدران، در نوبت صبح، با یک زنگ تأخیر آغاز خواهد شد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی بخش‌های صفائیه و قطور شهرستان خوی، روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس تمامی مقاطع تحصیلی سایر مناطق شهرستان خوی نیز در نوبت صبح، با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

اردبیل مدفون در زیر برف/ مدارس و دانشگاهها برای دومین روز متوالی تعطیل شد

بارش شدید برف، سرما و یخبندان در استان اردبیل که از روز گذشته آغاز شده بود، به صورت خفیف همچنان ادامه دارد.

به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفرآباد و اصلاندوز فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی و در پارس‌آباد دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بارش شدید برف در اردبیل به رغم برفروبی معابر، زندگی مردم این شهر را مختل کرده و مشکل جدی در تردد شهروندان ایجاد کرده است.

سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز در اکثر مناطق کشور خبر داد و اعلام کرد: بیشینه بارش برف امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز یکشنبه ۲۴ دی در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات، کولاک برف پیش‌بینی می‌شود. بیشینه بارش برف در این روز برای جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

فردا دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه شنبه در شرق و چهارشنبه در غرب سواحل دریای خزر، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه نیز در نواحی شمال غرب و سواحل دریای خزر افزایش ابر، کاهش دما و بارش انتظار می‌رود.

امروز در شمال غرب، غرب، شمال شرق و مرکز و دوشنبه در مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پیش از ظهر فردا، دریای خزر مواج خواهد بود. این شرایط امروز در شمال خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج انتظار می‌رود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، گاهی بارش باران در بعد از ظهر و همچنین وزش باد شدید پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۲ و کمینه دما ۸ درجه سانتی گراد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان