آیا مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) شرایط جوی ۱۸ استان کشور را همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی کرد.

به نقل از سازمان هواشناسی، امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، قم، تهران، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران و برف، در برخی مناطق وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش بینی می شود.

امروز بیشینه بارش در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر خواهد بود. فردا (یکشنبه) در مناطقی از خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان بارش رخ می‌دهد.

دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. چهارشنبه در شمال غرب غرب، غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز غربی، بارش باران و برف پیش‌بینی می شود.

امروز در برخی مناطق جنوب شرق نوار شرقی و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، فردا در برخی مناطق واقع در شرق و جنوب شرق و چهارشنبه در برخی مناطق غرب شمال شرق شرق و استان‌های واقع در دامنه های زاگرس مرکزی در بعضی ساعت‌ها وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

لازم به ذکر است یکشنبه در نیمه شرقی کشور دما بین پنج تا هشت درجه کاهش می یابد. دوشنبه و سه‌شنبه در نیمه شرقی دما بین پنج تا هشت درجه افزایش می یابد.

امروز خلیج فارس و دریای خزر، فردا خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای خزر و دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

برپایه این گزارش، هوای پایتخت در روز جاری نیمه‌ابری در برخی ساعت‌ها افزایش باد، گاهی ابری، وزش باد شدید و رگبار باران، همچنین در اوقات شب نیمه‌ابری در بهضی ساعت‌ها همراه با افزایش باد و به‌تدریج کاهش ابر پیش‌بینی شده است.

امروز بیشینه دمای تهران ۱۲ درجه و کمینه دمای آن پنج درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان