آیا مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا سه شنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

 مدارس تبریز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه در تمام مقاطع غیرحضوری شد

پیرو مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، نظر به الودگی هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان تبریز در هر دو شیفت  ( نواحی پنجگانه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی و شهر جدید سهند) در روز سه‌شنبه ۱۲ دی ماه غیرحضوری خواهد بود.

شایان ذکر است امتحانات نهایی دی ماه و داخلی مدارس طبق برنامه امتحانی برگزار خواهد شد و دانش آموزان بعد از اتمام امتحانات مدارس را ترک خواهند نمود.

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تا سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: تا سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

آسمان تهران هم فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در ‌روز چهارشنبه کمی ابری همراه با غبار محلی، از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در شمال غرب و غرب سواحل خزر از طرفی در جنوب غرب در بوشهر، برخی نقاط فارس و جنوب خوزستان بارش پیش‌بینی می‌شود و در پنج روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود.

امروز هم فقط بخش‌هایی از استان‌های ایلام، لرستان، شرق کرمانشاه، جنوب همدان، خوزستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رگبار و گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت خواهد داشت و در مناطق مستعد گردوخاک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • یه نفر

    خاک بر سر ستاد بحران استان چهار محال و آموزش و پرورش آن . با این هوای مه آلود که الان ساعت 9:10 است هنوز هوا مه آلود است اما مدارس را تعطیل نکرده اند . آموزش و پرورش زمانی که باید تعطیل کند تعطیل نیست و زمانی که باید حضور داشته باشند تعطیل هستند . الحمد لله آموزش و پرورش که همیشه تعطیل است یا مجلس مصوب می کند هفته ای 25 ساعت کار کنند از بس تعطیل بوده اند خسته شده اند کمی استراحت کنند . جدا چه فکری کرده اند یعنی این وضعیت هوا را امروز در شهرکرد ندیدند . به جای این که چونه بزنند برای تعطلات تابستان و عید و بین ترم و پنجشنبه ها و .... که به نفع معلم ها ( کاهنان معبد آمون ) است کمی به فکر دانش آموزان باشند . املاء را که والدین باید برای دانش آموزان بگویند . تمارین را باید در منزل با کمک والدین حل کنند . پس معلم ها در طول روز چه .... می کنند . فقط می تونند حقوق بگیرند و تعطیلی سپری کنند و باستان گرائی و موسیقی و رقص و .... در مدارس به دانش آموز بیاموزند.

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان