آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس قزوین فردا چهارشنبه 

مدارس ابتدایی شهرستان آبیک غیر حضوری شد. 

با اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک، و بر اساس شرایط اضطراری آلودگی هوا مدارس شهرستان آبیک در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی؛ طی نوبت صبح و بعدازظهر فردا چهارشنبه به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه حضور عوامل اجرایی در مدارس جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع الزامی است.

فردا مدارس ابتدایی تهران به‌خاطر آلودگی هوا غیرحضوری است

معاون استاندار تهران اعلام کرد: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۱۴ دی ماه غیرحضوری و مدارس استثنایی در کلیه مقاطع تعطیل است.

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه در روز چهارشنبه خبر داد.

غراوی، معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا و تصمیم کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، در روز چهارشنبه 13 دی ماه کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از شهرستان فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

وی همچنین از تعطیلی مدارس استثنایی استان تهران به جز شهرستان فیروکوه در کلیه مقاطع در روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه خبر داد و گفت: لازم است که شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

مدارس ابتدایی البرز غیرحضوری شد

مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت:

چهارشنبه، چهاردهم دی ماه به واسطه آلودگی هوا مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی البرز غیرحضوری است. این تصمیم گیری به استثنای شهرستان طالقان و بخش آسارا در دستورکار قرار گرفت.

ادارات و مدارس کرمان فردا تعطیل شد

استاندار کرمان اعلام کرد:

ادارات و مدارس شهر کرمان فردا سیزدهم دی‌ماه مصادف با سالروز شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی تعطیل شدند.

مدیران حق ترک شهر را ندارند و این تعطیلی صرفاً برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم و زائران شهید سلیمانی انجام می‌شود

 این تعطیلی مختص شهر کرمان بوده و هیچ شهرستان و توابعی از استان کرمان تعطیل نخواهد بود.

اطلاعیه فعالیت مدارس در ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در شهرستان های تبریز و اسکو

 پیرو مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، با توجه به افزایش غلظت آلاینده های جوی و آلودگی هوا، مدارس شهرستان تبریز ( نواحی پنجگانه، خسروشاه، باسمنج و سردرود) و شهرستان اسکو ( اسکو، ایلخچی، و شهر جدید سهند) در روز چهارشنبه مورخه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان و در مقاطع متوسطه اول و دوم مشروط به عدم داشتن امتحان از پیش تعیین شده غیر حضوری می باشد.

 شایان ذکر است؛ دانش آموزان بعد از اتمام امتحان مدارس را ترک خواهند نمود.

 لازم به ذکر است؛ در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند؛ همچنین امکانات آموزش مجازی مدرسه را در اختیار آن دسته از همکارانی که در منزل به شاد یا اینترنت دسترسی ندارند، قرار دهند.

طی سه روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان