مدارس خوزستان و اهواز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۱۵ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خوزستان و اهواز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس خوزستان و اهواز فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس خوزستان ۱۵ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خوزستان فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید. 

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خوزستان فردا سه شنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام این خبر بروزرسانی می شود. 

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا درشهرها و مناطق صنعتی استان تا اواخر هفته قابل انتظار است.

به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز سه شنبه بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز پنجشنبه هفته جاری جوی نسبتا پایداری بر روی استان نشان می‌دهد و پدیده غالب در این مدت مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرها و مناطق صنعتی استان خواهد بود.

وی افزود: طی روز جمعه موج ضعیفی از شمال استان می‌گذرد که سبب ابرناکی و وزش باد بر روی استان خواهد شد.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بهبهان با ۳۰.۴ و ایذه با ۵.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۹.۴ و حداکثر ۲۶.۸ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه ای نسبت به پایداری و سکون جو که سبب افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی استان از روز چهارشنبه تا جمعه می شود هشدار سطح زرد صادر کرد.

بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای شهرهای اهواز، خرمشهر و ماهشهر روز سه‌شنبه در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

مدارس شهرهای اهواز، کارون و باوی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و خرمشهر و ماهشهر در نوبت بعد از ظهر به دلیل آلودگی هوا غیر حضوری شدند.

گفتنی است که دبستان‌های ۳ شهرستان خوزستان امروز تعطیل شد. بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا فعالیت مدارس پایه تحصیلی اول تا ششم ابتدایی در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر شهرستان‌های اهواز، کارون و باوی روز سه شنبه ۱۴ آذرماه به صورت غیر حضوری برگزار شد.

همچنین با توجه به تداوم آلودگی هوا در شهرستان‌های خرمشهر و ماهشهر، مدارس نوبت عصر به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • نطرم اینکه چهار شنبه رو تعطیل کنند الودگی زیاد است

    حسین
    موساییان










  • آروین رویین

    فردا طعطیل بشه بهتر چون هوا الودست

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد