مدارس مشهد فردا سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۱۴ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس مشهد فردا سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس مشهد فردا سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد ۱۴ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

براساس بررسی های خبرنگار ما تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس مشهد روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است. 

آیا فردا سه‌شنبه مدارس مشهد تعطیل خواهد شد؟

ابوالفضل سالاری، روابط عمومی سازمان محیط‌زیست خراسان رضوی اعلام کرد: هم اکنون شاخص دمای هوای مشهد ١٢٠ است اگر شاخص دمایی به صورتی باشد که خطری برای شهروندان و دانش آموزان داشته باشد جلسه کارگروه اضطراری را برگزار کنیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: شرایط جوی این استان تا روزهای میانی هفته جاری پایدار است که این وضعیت افزایش آلایندگی‌ها در شهرهای بزرگ و صنعتی خراسان رضوی را در پی دارد.

سارا حکمی افزود: هم اکنون آسمان در خراسان رضوی صاف و آفتابی و پدیده خاصی گزارش نشده است. اما با توجه به شرایط موجود، ذرات آلاینده بویژه در شهرهای بزرگ استان در حال گسترش است.

وی ادامه داد: پایداری وضعیت جوی تا عصر روز چهارشنبه در خراسان رضوی ماندگار است و پس از آن با شدت گرفتن وزش باد، از میزان آلایندگی‌ها کمی کاسته می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: مناطق مختلف این استان به لحاظ دمایی نیز تا روز چهارشنبه هفته جاری، نوسانات خاصی نخواهد داشت.

حکمی عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، نیشابور با کمینه دمای منفی ۲ درجه و کلات با ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بودند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی چهار تا ۲۲ درجه را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان