آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۱۵ آذر ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۱۵ آذر ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۱۵ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس یزد فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ 

در کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا استان یزد مصوب شد: به علت آلودگی هوا مراکز پیش دبستانی و تمام مقاطع تحصیلی شهرهای اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد این شهرستان و شهرهای میبد و بفروئیه روز چهارشنبه به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

براساس پیش بینی پایداری جوی و صدور هشدار سطح زرد توسط اداره کل هواشناسی، به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک چهارمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا سه شنبه شب با حضور اعضا در محل فرمانداری اردکان تشکیل شد.

در این کارگروه پس از ارائه توضیحات توسط ادارات تخصصی و براساس شاخص های کیفی هوای ثبت شده توسط ایستگاه های سنجش آلودگی هوا و پیش بینی استمرار پایداری و بالا بودن شاخص کیفی هوا برای چهارشنبه برای شهرهای اردکان، احمد آباد و روستای ترک آباد و شهرهای میبد و بفروئیه مصوبات وفق مقررات قانونی اتخاذ شد.

اطلاع رسانی وضعیت کیفی هوا بر اساس اطلاعیه های کارگروه، جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص پرهیز از اقدامات منجر به ایجاد آلودگی هوا، پرهیز از سفرهای غیر ضروری، فعالیت آموزشی مراکز پیش دبستانی و تمام مقاطع تحصیلی آموزشی به صورت غیرحضوری و مجازی توسط آموزش و پرورش شهرستان از مصوبات این کارگروه بود.

اعمال قانون با وسایل نقلیه با دود قابل رویت، منع تردد کامیون ها و برخورد با کلیه خودرو های شخصی عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، جلوگیری از تمام فعالیت های عمرانی در سطح شهر، جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس های در پایانه ها و ترمینال های مسافربری و نظارت ویژه برای جلوگیری از سوزاندن زباله، شاخ و برگ درختان و ضایعات توسط شهرداری های مربوطه از دیگر مصوبات بود.

همچنین استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه های مربوطه شهرهای مورد اشاره، تعطیلی‌ مهدکودک‌ها از طریق‌ ادارات‌ بهزیستی‌ شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

در این کارگروه هماهنگی برای تعطیلی موقت واحد های صنعتی، کارخانه ها و مراکز موثر در ایجاد و تشدید آلودگی توسط حفاظت محیط زیست، فرمانداری، شهرداری با هماهنگی مقام قضایی شهرستان، ارائه توصیه های خود مراقبتی به گروه های حساس، زنان باردار و استقرار پایگاههای سیار فوریتهای پزشکی (اورژانس) و هلال احمر با جانمایی مناطق آلوده تر و پرتردد به منظور کاهش زمان دسترسی به پایگاه‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مطرح شد.

اطلاع رسانی برای خودداری از فعالیت‌های ورزشی (اعم از انفرادی، همگانی و باشگاهی) در محیط های باز توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

اجرای صحیح این محدودیت ها کمک شایانی جهت کنترل آلایندگی ها می کند و در صورت پیش بینی تداوم وضعیت شرایط اضطرار متعاقبا تصمیمات مقتضی اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

اردکان در ۶۰ کیلومتری و میبد در ۵۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲

معاون استاندار تهران از غیرحضوری شدن مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر از روز سه‌شنبه تا روز پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه خبر داد.

مدارس کاشان روز ۱۵ آذر غیرحضوری است

فرماندار ویژه کاشان اعلام کرد: با توجه به تشدید وضعیت ناسالم هوای کاشان و خطرات موجود برای سلامت شهروندان مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذرماه غیرحضوری برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تداوم تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در کلانشهر اصفهان و هفت شهر دیگر استان در روز چهارشنبه ۱۵ آذر خبرداد.

منصور شیشه فروش اظهار داشت: ادارات و دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر و بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه نیز درپی تداوم آلودگی هوا تعطیل است.

وی ضمن اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: با توجه به استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان و نیز به منظور کاهش ترددها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها (به غیر از مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان‌ها) روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در مناطق یاد شده تعطیل خواهند بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: پیش از این مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان برای روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه غیرحضوری اعلام شده بود.

شیشه فروش ادامه داد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی ضمن خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلاینده‌ها، کاهش سفرهای غیرضروری، رعایت الزامات بهداشتی برای کارکنان، اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

وی ضمن اشاره به انتشار دود غلیظ از کارخانه ذوب‌آهن در چهاردهم آذرماه، گفت: پس از وقوع این اتفاق بلافاصله تیم‌های اداره کل محیط زیست به کارخانه ذوب‌آهن اعزام و ضمن پیگیری از طریق مقامات قضائی جهت برخورد با مسببان آن و پیشگیری از تکرار این اتفاق، اقدامات جدی صورت گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با گلایه از ترافیک شهری در روزهای تعطیلی مدارس و ادارات به دلیل آلودگی هوا، خاطرنشان کرد: از آحاد مردم درخواست می‌کنیم نسبت به اجرای تمامی مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا پای‌بند باشند، متأسفانه امروز نیز با ترافیک شهری مواجه بودیم که با توجه به هشداری‌های عنوان شده انتظار می‌رود مصوبات کارگروه با جدیت توسط مردم و مسئولان اجرایی شود.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

وی اظهار داشت: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی مورد تأکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در این زمینه از صنوف و واحدهای تجاری و بخش‌های خصوصی نیز درخواست می‌شود با کاهش فعالیت‌ها و کاهش تردد در جهت سلامت کارکنان و کاهش انتشار آلاینده‌ها همکاری کنند.

اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه آموزش و پرورش اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس سمنان فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲

مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان و سرخه فردا چهارشنبه ۱۵ آذر تعطیل است.

کارگروه اضطراری آلودگی هوای استان سمنان لحظاتی قبل اعلام کرد: مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان و سرخه فردا چهارشنبه ۱۵ آذر تعطیل است و آموزش‌ها به صورت غیر حضوری خواهد بود.

در اطلاعیه این کارگروه آمده است: پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهرستان‌های شاهرود و دامغان در روز چهارشنبه پانزدهم آذر ماه تعطیل و آموزش‌ها غیر حضوری است.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر اینکه از امروز تا پایان هفته فعالیت معادن از فاصله ۲۰ کیلومتری شهرهای سمنان و گرمسار تعطیل شده است، می‌خوانیم: مصوبه این کارگروه به پلیس راهور و پلیس راه ابلاغ شد تا از تردد وسایل نقلیه دودزا در معابر شهری و جاده‌های استان از امروز تا پایان هفته جلوگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    به نظرم فردا 15آذر ماه هم مدارس تعطیله

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان