مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس آذربایجان غربی ۱۵ آذر ماه

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان غربی فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس آذربایجان غربی ۱۵ آذر ماه
صفحه اقتصاد -

براساس بررسی های خبرنگار ما تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان غربی روز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام نشده است.

رییس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف و باران از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری، بخش های وسیعی از استان را فرا می‌گیرد.

مهدی صابری روز سه شنبه افزود: با عبور امواجی از تراز میانی جو از روز چهارشنبه شرایط جوی برای افزایش سرعت وزش باد و بارش باران و برف در نقاط مختلف استان فراهم می شود.

وی با اشاره به اینکه غبار آلودگی، مه صبحگاهی و کاهش دید نیز برای ساعت های صبح پیش بینی می شود، بیان کرد: این شرایط تا روز پنجشنبه ادامه می یابد و لازم است شهروندان تدابیر لازم را در این شرایط رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نقده با ۹ درجه سانتی گراد زیرصفر به عنوان سردترین شهر استان ثبت شده است، ادامه داد: در این مدت بوکان با ۱۹ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین شهر استان بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به سکون هوا، در ۲۴ ساعت آینده احتمال انباشت آلاینده های جوی و تداوم آلودگی در ساعت های پرتردد روز ادامه دارد.

صابری توصیه کرد: شهروندان در صورت نداشتن کار ضروری از تردد در سطح شهر و نقاط پرتردد خودداری کنند و کودکان و بیماران قلبی، عروقی و تنفسی نیز از حضور و فعالیت های بدنی در مکان های روباز اجتناب کنند.

با کاهش دمای هوا و سکون و پایداری آن شهرهای ارومیه، بوکان و سلماس در آذربایجان غربی طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد افزایش آلاینده های جوی و پدیده وارونگی دما بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان