پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس دوشنبه صعود می کند یا سقوط؟

در این خبر به پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ | بورس دوشنبه صعود می کند یا سقوط؟
صفحه اقتصاد -

ما در این گزارش براساس اتفاقاتی که در بورس امروز رخ داد، وضعیت احتمالی بورس فردا دوشنبه را شرح داده ایم. 

بورس دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه صعود می کند؟ 

در روز یکشنبه، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد قرار گرفت.

همچنین، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با ۱۹۴ واحد رشد، به ۷۵۱ هزار و ۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۱۰۹ واحد افزایش به ۴۲۰ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

در این روز، معامله گران در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۲ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۴۱ هزار میلیارد ریال رسید.

روز ۱۶ اردیبهشت ماه، نمادهای وامید و سدشت بیشترین اثر مثبت و نمادهای فملی، فارس، شبندر، فولاد و کگل بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

روز یکشنبه، شاخص کل فرابورس ایران با ۷ واحد رشد، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد قرار گرفت.

گفتنی است که در این روز، معامله گران در فرابورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله خرید و فروش کردند.

روز اول بورسی این هفته، نمادهای آریا، توسن و غصینو بیشترین اثر مثبت و نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار و بپاس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به کاهش شاخص کل بورس تهران که در پایان معاملات با با افت ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد قرار گرفت. و همچنین رشد شاخص فرابورس، احتمال نوسان و افت شاخص بورس در روز دوشنبه وجود دارد، بورس براساس شاخص بورس امروز میل به کاهش داشته است، البته باید منتظر باشیم که بورس دوشنبه میل به صعود دارد یا سقوط؟ 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان