توضیحات وزیر کار درباره مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی

وزیر کار در رابطه با اجرای مرحله دوم کالابرگ الکترونیکی تصریح کرد: در مرحله اول تقریبا ۸۵ درصد از این طرح استقبال به عمل آمد و اکنون با همت همکاران عزیز ما تمهیدات لازم برای اجرای مرحله دوم آن به عمل آمده است.

توضیحات وزیر کار درباره مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی
صفحه اقتصاد -

سید صولت مرتضوی وزیر کار امروز چهارشنبه  ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسات شورای عالی کار و تعیین حداقل دستمزد کارگران، گفت: ان شاءالله از هفته آینده جلسات شورای عالی کار برگزار می‌شود و تصمیم‌گیری خواهد شد. عصر دیروز جلسه داشتیم که دستورهای مختلفی داشت و مصوب شد اما جلسه روز گذشته درخصوص حداقل دستمزد نبود.

ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی مصادف با حلول ماه مبارک رمضان و عید نوروز از تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با اجرای مرحله دوم کالابرگ الکترونیکی تصریح کرد: در مرحله اول تقریبا ۸۵ درصد از این طرح استقبال به عمل آمد و اکنون با همت همکاران عزیز ما تمهیدات لازم برای اجرای مرحله دوم آن به عمل آمده که امیدواریم بتوانیم آن را با موفقیت اجرا کنیم.سازوکار و جزئیات اجرای مرحله دوم هیچ تفاوتی با مرحله نخست ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان