همه چیز درباره ایردراپ کتز (CATZ) و شرایط دریافت و قیمت آن

در این مطلب درباره ایردراپ کتز (CATS) صحبت خواهیم و چگونگی دریافت و قیمت آن در بازار ارز خواهیم خواند.

همه چیز درباره ایردراپ کتز (CATZ) و شرایط دریافت و قیمت آن
صفحه اقتصاد -

ایردراپ کتز (CATS) توانسته عملکرد به‌شدت خوبی را از خود نشان دهد، به‌طوری که بیش از ۷.۵ میلیون نفر پیش از لیست شدن این توکن در بازار پیش از عرضه صرافی بیت‌گت (Bitget)، آن را در اختیار دارند. پس از هیاهویی که لیست شدن ایردراپ داگز (DOGS) به‌وجود آورد، حالا توکن CATS که یک میم کوین بومی در تلگرام است نیز وارد بازار شده است. این توکن برای پاداش‌دهی و قدردانی از کاربران خود بر اساس مدت زمان عضویت آن‌ها در تلگرام طراحی شده است.

اکنون، ایردراپ CATS با ساده‌ترین معیارهای واجد شرایط بودن و مراحل درخواست ارائه شده است و کاربران در صف دریافت این توکن قرار گرفته‌اند. توکن CATS پیش از این، با ۵.۰۹ میلیون مشترک در این پلتفرم و بیش از ۷.۵ میلیون دارنده، جایگاهی قوی‌ در بازار به دست آورده است که نشان‌دهنده وجود تقاضای بالا برای این توکن است.

جزئیات ایردراپ CATS و شرایط لازم برای دریافت آن

ایردراپ CATS به‌مدت ۴۷ روز فعال بوده و صدها نفر به آن پیوسته‌اند. با وجود اینکه امکان معامله یا تبادل آن هنوز قفل است، این توکن‌ پس از راه‌اندازی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴ قابل برداشت خواهد بود.

این ایردراپ، به‌ویژه پس از لیست شدن در بخش معاملات پیش از عرضه در صرافی بیت‌گت (Bitget)، دوباره توجه‌ها را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود که بسیاری از صرافی‌های دیگر نیز به‌زودی آن را فهرست کنند. علاوه بر این، به‌دلیل پایگاه کاربری قوی و هیاهوی ناشی از ارتباط آن با پاول دوروف، این توکن به‌عنوان یکی از معروف‌ترین ایردراپ‌های با تم گربه به‌حساب می‌آید.

معیارهای واجد شرایط بودن برای این توکن مشابه ایردراپ داگز (DOGS) است. تمامی کاربران تلگرام برای دسترسی به این ایردراپ کریپتو واجد شرایط هستند. با این حال، مقدار توکن دریافتی ممکن است بر اساس قدمت حساب کابری، سطح فعالیت کاربر و وضعیت پریمیوم متفاوت باشد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به ربات ایردراپ کتز (CATS) و راه‌اندازی آن، به این ایردراپ دسترسی پیدا کنند. پس از تکمیل تحلیل ربات از حساب شما، صفحه نمایش میزان توکنی را که به شما تعلق می‌گیرد نمایش خواهد داد.

این ربات همچنین گزینه‌ رفرال (Referral) را فراهم کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا لینک این ایردراپ را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند با انجام بسیاری از وظایف دیگر، توکن‌های بیشتری کسب کنند. پس از انتشار اطلاعیه نهایی، کاربران می‌توانند با متصل کردن کیف پول TON خود، به توکن‌های CATS دسترسی پیدا کنند.

قیمت توکن CATS در بازار پیش از عرضه صرافی بیت گت

در تاریخ ۲۶ آگوست (۵ شهریور)، بیت گت (Bitget)، یک صرافی ارزهای دیجیتال، معاملات پیش از عرضه را برای توکن‌ CATS آغاز کرد. این حرکت فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا توکن‌های CATS را قبل از اینکه رسما برای معاملات اسپات در دسترس قرار گیرند، معامله کنند. قیمت توکن CATS در بازار پیش از عرضه بیت گت در زمان نگارش این مطلب حدود ۰.۰۰۷ دلار است.

Screenshot-2024-08-28-154614-1024x538

در این میان، گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که این توکن نیز مانند داگز در صرافی بایننس لیست خواهد شد.

بایننس در این توییت که عکس یک گربه را نمایش می‌دهد، گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست شدن توکن CATS در این صرافی را تقویت کرده است.

Screenshot-2024-08-28-154655

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد