لیست صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم و لینک مستقیم

در لیستی از بهترین‌ها را برای کاربران ایرانی آماده کردیم اگر قصد استفاده از صرافی‌های خارجی را دارید، پیشنهاد می‌شود.

لیست صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم و لینک مستقیم
صفحه اقتصاد -

طبق داده‌های جهانی، بیش از 13.5 درصد از جامعه ایران در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند. برای درک مقیاس این آمار، باید گفت ایران از این نظر رتبه 4 را در دنیا دارد. این در حالی است که ما کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌های موجود، امکان فعالیت در خیلی از صرافی‌های بین المللی را نداریم. اما بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم که بتوانیم بمعاملات خود را به راحتی درآن انجام دهیم کدام است؟

در طی یک روند تحقیقاتی جامع، تمام پلتفرم‌های موجود را بررسی و مقایسه کردیم و لیستی از بهترین‌ها را برای کاربران ایرانی آماده کردیم. اگر قصد استفاده از صرافی‌های خارجی را دارید، پیشنهاد می‌شود حتماً این مقاله را کامل مطالعه کنید.

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم

محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی باعث می‌شود تا نتوانیم در هر پلتفرم و صرافی خارجی دلخواه فعالیت داشته باشیم. حساسیت به آی پی ایران در برخی صرافی‌ها را می‌توانیم با راهکارهای موجود رفع کنیم. اما احراز هویت اجباری در برخی صرافی‌ها فعالیت برای ایرانیان را کاملاً ناممکن می‌کند.

در نتیجه اولین معیار برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال خارجی، عدم نیاز به احراز هویت اجباری است. توجه کنید این تنها و مهمترین معیار نیست و باید در انتخاب صرافی به موارد بیشتری توجه کنیم. طبق تحقیقات انجام شده ما لیستی از بهترین صرافی‌های موجود برای ایرانیان را ایجاد کردیم.

لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم :

  •  صرافی ال بانک (Lbank)
  • صرافی ایکس تی (XT)
  • صرافی توبیت (Toobit)
  • صرافی کی سی ایکس (KCEX)
  • صرافی بیت یونیکس (Bitunix)
  • صرافی کوینکس (Coinex)

این صرافی‌ها به ترتیب بهترین گزینه‌های موجود برای کاربران ایرانی هستند. اما توجه کنید که اصلاً نباید بدون تحقیق و بررسی دلایل، صرافی مورد نظر را انتخاب کنید. در نتیجه ما در ادامه، هر یک از صرافی‌ها را به صورت دقیق و طبق معیارهای مهم بررسی خواهیم کرد.

سپس با توجه به داده‌های بررسی شده می‌توانید بهترین صرافی خارجی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را انتخاب کنید. (این لیست آپدیت شهریور 1403 است)

1) صرافی ال بانک (Lbank)

صرافی

طبق آپدیت شهریور 1403، ال بانک بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم برای ایرانیان است.

این صرافی فعالیت خود را از سال 2015 آغاز کرد و بیش از 9 سال سابقه فعالیتی قابل قبول دارد. تاریخچه فعالیتی ال بانک نشان می‌دهد در بازار پرچالش ارزهای دیجیتال، صرافی ال بانک طی تمام چالش‌ها منافع کاربران را در اولویت قرار داده است.

این موضوع نشان دهنده آن است که صرافی Lbank یک گزینه قابل اعتماد است.

از طرفی دیگر ال بانک در 19 کشور دنیا از جمله سنگاپور، ژاپن، استرالیا، کانادا و… دفتر رسمی دارد و این اعتبار بین المللی بالای این صرافی را نشان می‌دهد. در نگاه به شرایط صرافی Lbank برای ایرانیان نیز شاهد هیچ گونه محدودیت در ارائه خدمات به کاربران ایرانی نیستیم.

جدول بررسی صرافی ال بانک برای ایرانیان :

نام صرافی ال بانک (LBANK)
رتبه بین المللی در صرافی‌های برتر جهان رتبه 17
شرایط برای ایرانیان عدم حساسیت به آیپی – احراز هویت غیر اجباری
تعداد ارز قابل معامله 674 رمز ارز
تعداد دفاتر رسمی در 19 کشور دنیا
پشتیبانی از زبان فارسی دارد

در آخرین آپدیت از لیست 20 صرافی برتر بین المللی توسط سایت کوین مارکت کپ، صرافی ال بانک تنها گزینه موجود است که نیاز به احراز هویت اجباری ندارد. حضور در لیست 20 صرافی بین المللی، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که صرافی Lbank را در صدر انتخاب‌های موجود برای کاربران ایرانی قرار می‌دهد. 

ورود به صرافی LBank با لینک مستقیم

2) صرافی ایکس تی (XT)

صرافی

صرافی بین المللی ایکس تی یکی از پیشروترین صرافی‌های ارز دیجیتال در حوزه معاملات فیوچرز است. این صرافی بالاترین تمرکز را بر ارائه خدمات بهینه در بازار فیوچرز دارد و سعی می‌کند در این حوزه یکی از بهترین‌ها باشد.

اگر تنها علاقه‌مند به معاملات فیوچرز هستید، در لیست “بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم” صرافی XT می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

این صرافی در سال 2018 و در کشور سیشل فعالیت خود را آغاز کرد. جالب است بدانید این کشور کمتر شناخته شده، به دلیل قوانین تطبیق پذیر با بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران برای راه‌اندازی صرافی بین المللی است.

صرافی ایکس تی علاوه‌بر سیشل، در 5 کشور دیگر از جمله امارات، ژاپن، سنگاپور، ترکیه و کره جنوبی دفاتر رسمی دارد. از طرفی دیگر شرایط صرافی XT برای ایرانیان محدودیت چندانی ندارد و می‌تواند انتخاب جذابی برای ما کاربران ایرانی باشد.

جدول بررسی صرافی ایکس تی برای ایرانیان :

نام صرافی ایکس تی (XT)
رتبه بین المللی در صرافی‌های برتر جهان رتبه 24
شرایط برای ایرانیان حساسیت به آیپی – احراز هویت غیر اجباری
تعداد ارز قابل معامله 880 رمز ارز
تعداد دفاتر رسمی در 6 کشور دنیا
پشتیبانی از زبان فارسی

ندارد

طی داده‌های موجود و در آخرین رتبه بندی صرافی‌ها، بعد ارز صرافی ال بانک، صرافی ایکس تی می‌تواند دومین انتخاب برتر باشد. 

ورود به صرافی XT با لینک مستقیم

3) صرافی توبیت (Toobit)

صرافی

یک صرافی نوظهور اما با انگیزه که قصد دارید با ارائه خدمات کاربر پسند به سرعت به یکی از بزرگترین صرافی‌های بین المللی تبدیل شود. این می‌تواند بهترین توصیف برای صرافی توبیت باشد.

این صرافی در سال 2022 و در جزایر کایمن تاسیس شد. البته فعالیت این صرافی در دفاتری در کشورهای روسیه، کره جنوبی و ترکیه انجام می‌شود. هدف اصلی صرافی توبیت ارائه انواع خدمات از جمله حساب دمو، ربات معامله‌گر و کپی تریدینگ است.

بزرگترین مزیت این صرافی رابط کاربری آسان و کاربر پسند آن است.

در رابطه با خدمات این صرافی در ایران باید گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد و به راحتی به کاربران ایرانی خدمات می‌دهد. اما یکی از نقاط ضعف این صرافی عدم پشتیبانی از تعداد زیادی رمزارز و البته کارمزدهای به نسبت بالا در بازار اسپات است.

جدول بررسی صرافی توبیت برای ایرانیان :

نام صرافی توبیت (Toobit)
رتبه بین المللی در صرافی‌های برتر جهان رتبه 35
شرایط برای ایرانیان عدم حساسیت به آیپی – احراز هویت غیر اجباری
تعداد ارز قابل معامله 248 رمز ارز
تعداد دفاتر رسمی در 4 کشور دنیا
پشتیبانی از زبان فارسی دارد

صرافی توبیت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کاربران ایرانی است. اما سابقه فعالیتی کمتر، پشتیبانی از تعداد کمتری رمزارز و البته هویت بین المللی کم‌رنگ‌تر، باعث می‌شود در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم، در رتبه سوم قرار بگیرد. 

ورود به صرافی توبیت با لینک مستقیم

4) صرافی کی سی ایکس (KCEX)

صرافی

صرافی کی سی ایکس شباهت بالایی به صرافی توبیت دارد. این صرافی در سال 2021 و در کشور سیشل فعالیت خود را به عنوان یک پلتفرم بین المللی معاملات ارزهای دیجیتال آغاز کرد.

رابط کاربری این صرافی بسیار کاربر پسند است. سرعت و دقت بالا در پردازش تراکنش‌ها، فضا کاربری آسان و ارائه خدمات ساده سازی شده از دلایلی است که باعث محبوبیت این صرافی می‌شود. اما در مقابل با گزینه‌هایی که بالاتر بررسی کردیمT خدمات محدودتری دارد.

اگر یک کاربر تازه‌کار هستید و به دنبال یک صرافی با رابط کاربری ساده هستید، صرافی KCEX می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

جدول بررسی صرافی ایکس تی برای ایرانیان :

نام صرافی کی سی ایکس (KCEX)
رتبه بین المللی در صرافی‌های برتر جهان رتبه 29
شرایط برای ایرانیان عدم حساسیت به آیپی – احراز هویت غیر اجباری
تعداد ارز قابل معامله 509 رمز ارز
تعداد دفاتر رسمی اطلاعات دقیق در دست نیست
پشتیبانی از زبان فارسی ندارد

در حالی که صرافی KCEX در لیست 30 صرافی برتر سایت Coin Market Cap قرار دارد؛ اما هویت بین المللی گسترده‌ای ندارد. عدم داشتن اعتبار بین المللی گسترده و البته عدم ارائه خدمات پیشرفته، تنها نکات منفی این صرافی کاربر پسند است. 

ورود به صرافی KCEX با لینک مستقیم

5) صرافی بیت یونیکس (Bitunix)

صرافی

اگر به هر دلیل نخواستید از 4 صرافی که بالاتر معرفی شد استفاده کنید، گزینه بعدی صرافی بیت یونیکس است. این صرافی در سال 2021 و در کشور سیشل راه‌اندازی شد؛ اما فعالیت بین المللی خود را از اواخر سال 2022 آغاز کرد.

بیت یونیکس ادعا می‌کند قصد دارد به بزرگترین بستر معاملات فیوچرز تبدیل شود. اما با نگاه به سابقه فعالیتی و رتبه بین المللی در میان برترین صرافی‌ها، فاصله زیادی با اهداف خود دارد. طبق آخرین گزارش‌های موجود، صرافی بیت یونیکس را در رتبه 5 ام از لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم قرار می‌دهیم.

جدول بررسی صرافی بیت یونیکس برای ایرانیان :

نام صرافی بیت یونیکس (Bitunix)
رتبه بین المللی در صرافی‌های برتر جهان رتبه 105
شرایط برای ایرانیان عدم حساسیت به آیپی – احراز هویت غیر اجباری
تعداد ارز قابل معامله 305 رمز ارز
تعداد دفاتر رسمی سیشل و سنگاپور
پشتیبانی از زبان فارسی ندارد

صرافی بیت یونیکس هیچگونه محدودیت برای کاربران ایرانی ندارد و گزینه امنی برای فعالیت محسوب می‌شود. اما نسبت به دیگر مواردی که معرفی کردیم، اولویت پایین‌تری دارد و خیلی پیشنهاد نمی‌شود. 

ورود یه صرافی Bitunix با لینک مستقیم

6) صرافی کوینکس (Coinex)

صرافی

صرافی کوینکس یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در میان کاربران ایرانی است. این صرافی از سال 2021 تبلیغات گسترده‌ای در ایران انجام داد و کاربران ایرانی زیادی را جذب کرد. اما طی این سال‌ها از نظر ارائه خدمات پیشرفت خاصی تجربه نکرده و یک صرافی با خدمات قدیمی محسوب می‌شود.

این صرافی از سال 2017 فعالیت دارد و از نظر اعتبار فعالیتی شرایط مناسبی داشت. اما در سال 2023 این صرافی دچار حمله هکری شد و سرمایه زیادی را از دست داد. این موضوع اعتبار آن را بشدت زیر سوال برد و باعث شد کاربران زیادی را از دست بدهد.

جدول بررسی صرافی کوینکس برای ایرانیان :

نام صرافی بیت یونیکس (Bitunix)
رتبه بین المللی در صرافی‌های برتر جهان رتبه 69
شرایط برای ایرانیان عدم حساسیت به آیپی – احراز هویت غیر اجباری
تعداد ارز قابل معامله 1098 رمز ارز
تعداد دفاتر رسمی اطلاعات دقیق در دست نیست
پشتیبانی از زبان فارسی دارد

با توجه به این توضیحات، در لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم، کوینکس را در اولویت آخر از گزینه‌های موجود قرار می‌دهیم. پس از هک این صرافی، حجم معاملاتی آن ریزش زیادی داشت و این نشان می‌دهد کوینکس نمی‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

جدول مقایسه بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم

بالاتر لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی بدون تحریم را به ترتیب اولویت‌ها معرفی کردیم و به بررسی جامع هر یک از گزینه‌ها پرداختیم. اما در این بخش قصد داریم برخی از داده‌های مهم را طی یک جدول بررسی کنیم تا دیدگاه بهتری نسبت به مقایسه این صرافی‌ها داشته باشیم.

تمام داده‌هایی که در این جدول بررسی کردیم، از سایت Coinmarketcap است که معتبرترین مرجع در بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. (آخرین آپدیت شهریور 1403)

در ادامه به چند نکته بسیار مهم برای کار با صرافی‌های خارجی اشاره خواهیم کرد. سپس به معرفی مواردی که ما در تیم ارزیکال در رتبه بندی صرافی‌ها آن‌ها را معیار قرار دادیم خواهیم پرداخت.

نکات مهم برای کار با صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی

بالاتر بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی را معرفی و بررسی کردیم. می‌توانید با توجه به دیدگاه خود هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید و در صرافی مورد نظر ثبت نام کنید. اما قبل از فعالیت در هر یک از این صرافی‌ها باید به نکات مهمی توجه کنیم.

نکات مهم برای فعالیت در صرافی‌های خارجی :

حساسیت به آیپی : صرافی‌هایی که بالاتر معرفی کردیم به آیپی ایران حساس نیستند. اما توجه کنید نباید با آیپی‌های مختلف وارد صرافی شوید؛ زیرا ممکن است حساب شما را ربات شناسایی کند.

تغییر قوانین : صرافی‌های بینگ ایکس و MEXC که بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان بودند طی یک خبر خدمات به ایرانیان را محدود کردند. در نتیجه از هر یک از صرافی‌ها ه استفاده می‌کنید، باید اخبار قوانین آن را همواره دنبال کنید. ما داده‌های این مقاله را هر ما بروز می‌کنیم.

پیگیری اخبار : علاوه بر پیگیری اخبار قوانین صرافی‌ها، باید گزارش‌ها و اخبار جامع صرافی مورد نظر را نیز دنبال کنید. برای مثال هک صرافی کوینکس باعث شد تا تعداد زیادی کاربر از این صرافی خارج شوند.

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

در این مقاله لیست بهترین صرافی‌های خارجی و بدون تحریم را ارائه دادیم. اما این رتبه بندی را بر اساس چه معیارهایی بدست آوردیم؟ در ادامه تمام معیارهای مهم را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

ارائه خدمات به ایرانیان : اگر یک صرافی به ایرانیان خدمات ندهد، حتی اگر بهترین صرافی نیز باشد برای ما کاربران ایرانی قابل استفاده نیست. (مانند بایننس)

اعتبار و امنیت : صرافی‌ها دسترسی مستقیم به سرمایه کاربران دارند. در نتیجه میزان امنیت و اعتبار یکی از مهم‌ترین معیارهاست.

انواع خدمات : اگر به دنبال استفاده از انواع روش‌های معاملاتی متنوع هستید، باید در انتخاب صرافی مورد نظر انواع خدمات آن را بررسی کنید.

کارمزد معاملات : کارمزدها یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب صرافی است. کارمزدهای بالا ممکن است کل برایند معاملاتی تریدر را تغییر دهد و مانع کسب سود شود. (مخصوصاً در فیوچرز)

دسترسی آسان و کاربر پسند : بازارهای مالی سرعت واکنش بالایی دارند. در نتیجه برای فعالیت باید بتوانیم دسترسی سریع و آسان به دارایی خود داشته باشیم.

تعداد ارز قابل معامله : بازار ارزهای دیجیتال پر از فرصت‌های جدید است. برای کسب سود از این فرصت‌ها باید از صرافی‌هایی استفاده کنیم که از تعداد بالایی ارز پشتیبانی کنند.

پشتیبانی از زبان فارسی : برای ما کاربران ایرانی پشتیبانی از زبان فارسی یک مزیت مهم است. مخصوصاً برای کاربرانی که با اصطلاحات بازارهای مالی آشنایی کافی ندارند.

ما با استفاده از همین معیارها، هر ماه تمام صرافی‌های خارجی معتبر را بررسی می‌کنیم تا بهترین و بروزترین نتیجه را به شما ارائه دهیم.

از صرافی‌های خارجی استفاده کنیم یا صرافی‌های ایرانی؟

در این مقاله به معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی که ایرانیان را تحریم نکردند پرداختیم. اما در ذهن برخی از کاربران این سوال وجود دارد که تفاوت صرافی‌های خارجی و صرافی‌های ایرانی چیست؟ کدام یک را باید انتخاب کنیم؟

صرافی‌های ایرانی به عنوان یک پلتفرم داخلی با درگاه‌های بانکی در ارتباط هستند و پرداخت‌های ریالی را فراهم می‌کنند. در نتیجه برخلاف صرافی‌های خارجی که امکان معاملات ریالی ندارد، در صرافی‌های ایرانی می‌توانید ریال را به ارز دیجیتال تبدیل کنید.

این تنها مزیت صرافی‌های ایرانی است. چون از طرف مقابل به دلیل عمق نقدینگی پایین‌تر، کارمزدهای بیشتری دارند، خدمات خیلی محدودی ارائه می‌دهند و از تعداد ارز کمتری پشتیبانی می‌کنند. برای فعالیت در معاملات فیوچرز حتماً باید از صرافی‌های خارجی استفاده کنیم.

توجه کنید برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال به هر دو نوع صرافی نیاز داریم. چون در قدم اول باید با کمک صرافی‌های ایرانی ریال را به تتر تبدیل کنیم. سپس با انتقال تتر به صرافی‌های خارجی، از دنیایی از خدمات صرافی‌های بین المللی بهره‌مند شویم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد