خبر فوری ؛ زمان لیست شدن همستر کامبت مشخص شد

تاریخ لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌ها مشخص شد.

خبر فوری ؛ زمان لیست شدن همستر کامبت مشخص شد
صفحه اقتصاد -

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، تاریخ لیست شدن همستر کامبت در صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال ۲۶ سپتامبر مصادف با ۵ مهرماه تعیین شده است.

این تاریخ به‌طور دقیق در نقشه راه تیم توسعه‌دهنده این پروژه آمده و نشان‌دهنده نزدیکی زمان عرضه رسمی توکن‌های همستر کامبت در بازار‌های ارز دیجیتال است.

زمان لیست شدن همستر کامبت

طبق اعلام کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام، توکن این بازی در روز پنجشنبه ۵ مهر (۲۶ سپتامبر) در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست خواهد شد. قرار است فرایند تولید توکن و توزیع ایردراپ HMSTR نیز در همین روز انجام شود.

همستر کامبت تاکنون توضیحات دقیقی درباره شکل توزیع توکن یا جزئیات دریافت ایردراپ برای کاربران منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود با نزدیک‌شدن به روز ۵ مهر، جزئیات بیشتری مشخص شود.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که احتمال دارد تاریخ ۵ مهر در آینده تغییر کند و تیم همستر به دلایل مختلف لیست شدن این توکن را به تعویق بیندازد.

زمان لیست شدن همستر

قیمت همستر در زمان لیست شدن چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی دقیق قیمت همستر کامبت در روز عرضه کار سختی است. با این حال می‌توان از قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه کمک گرفت. در حال حاضر قیمت همستر کامبت در بازار پیش از عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io حدود ۰.۱۴۶ دلار (۸٬۷۰۰ تومان) است.

پرسش‌های متداول

همستر کامبت در نوبیتکس لیست می‌شود؟

لیست شدن همستر کامبت در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

تاریخ دقیق لیست شدن همستر کامبت چه زمانی است؟

پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳.

قیمت همستر در روز لیست شدن چقدر خواهد بود؟

پیش‌بینی قیمت HMSTR در روز لیست شدن کار سختی است، اما قیمت آن در بازار پیش از عرضه چیزی حدود ۰.۱۴۶ دلار است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد