اختصاصی صفحه اقتصاد

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | سقوط بورس ادامه دارد؟

در این گزارش به پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | سقوط بورس ادامه دارد؟
صفحه اقتصاد -

در این گزارش به وضعیت بورس این هفته و پیش بینی بورس شنبه پرداخته شده است. 

افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس در آغاز هفته

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز (شنبه، هفدهم شهریور) با هفت هزار و ۶۶۵ واحد کاهش در ارتفاع ۲‌ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با یک هزار و ۹۸۹ واحد افزایش به ۶۶۱ هزار و ۶۹۱ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با یک هزارو ۶۴ واحد رشد به ۳۵۳ هزار و ۸۶۰ واحد رسید.

معامله‌گران در این روز در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۳۵ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «پارس و نوری» بیشترین اثر مثبت و نمادهای « فملی، فولاد، ویملت، حکشتی و شستا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۲۴ واحد افزایش به ۲۱ هزار و ۲۶۰ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از چهار میلیارد و ۶۳۳ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۲۱ هزارو ۶۷۲ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «شاوان،خاور، سپیدار و وسپهر» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «سامان، حسینا و فصبا » بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

افت ۱۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز (یکشنبه، ۱۸ شهریور) با ۱۳ هزار و ۶۱۲ واحد کاهش در ارتفاع ۲‌ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۹ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز یکشنبه با ۲۷۱ واحد کاهش به ۶۶۱ هزار و ۴۲۴ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۱۴۵ واحد افت به ۳۵۳ هزار و ۵۵۸ واحد رسید.

معامله‌گران یکشنبه در بورس تهران بیش از هشت میلیارد و ۱۳۹ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۶۷ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «فولاد، فملی، شپنا، فارس، شهدیس، نوری و ویملت» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز روز یکشنبه با چهار واحد کاهش به ۲۱ هزار و ۲۵۶ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۷۵۲ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۳۰ هزار و ۲۵۴ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «زاگرس، وسپهر، انتخاب و سپیدار» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «حسینا، خاور و ارفع » بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

رشد ۷۸۰۰ واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز (دوشنبه، ۱۹ شهریور) با هفت‌هزار و ۸۰۵ واحد رشد در ارتفاع ۲‌میلیون و ۹۵ هزار و ۸۹۲ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز دوشنبه با چهار هزار و ۷۱۷ واحد رشد به ۶۶۶ هزار و ۱۴۷ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۲۰ واحد افزایش به ۳۵۵ هزار و ۹۷۴ واحد رسید.

معامله‌گران در این روز در بورس تهران بیش از ۹ میلیارد و ۸۷۲ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۵۲ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۷۵ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «فولاد، شپنا، شبندر، حکشتی و خودرو» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «وغدیر و فملی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز روز دوشنبه با ۱۰۲ واحد رشد به ۲۱ هزار و ۳۵۸ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از ۹ میلیارد و ۵۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۳۱ هزار و ۶۴۶ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «زاگرس، وسپهر، خاور، بمینا و ساوه» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «کگهر و حسینا » بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

افت ۷ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور) با هفت‌هزار و ۷۴۸ واحد افت در ارتفاع ۲‌میلیون و ۸۸ هزار و ۳۰۱ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز سه شنبه با 2 هزار و ۵۳۴ واحد رشد به ۶۶۸ هزار و ۶۹۱ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با یک‌هزار و ۳۵۳ واحد افزایش به ۳۵۷ هزار و ۲۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران روز سه شنبه در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۸۱۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۲۸ هزار معامله به ارزش ۴۶ هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای «فارس، فولاد، وغدیر، فملی، شپنا، تاپیکو، اخایر» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در این روز با ۵۶ واحد رشد به ۲۱ هزار و ۴۱۴ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۵۸۲ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۱۵ هزار و ۴۷۲ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «زاگرس، خاور، تجلی، وسپهر، مادیرا و هرمز» بیشترین اثر مثبت و نماد «حسینا» بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز کاری هفته

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۱ شهریور) با چهار هزار و ۲۰۷ واحد افت در ارتفاع ۲‌میلیون و ۸۴ هزار و ۱۵۳ واحد قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴ هزار و ۸۵۹ واحد رشد به ۶۷۳ هزار و ۵۴۸ واحد و شاخص قیمت هم‌وزن با ۲ هزار و ۵۹۵ واحد افزایش به ۳۵۹ هزار و ۷۹۹ واحد رسید.

معامله‌گران روز چهارشنبه در بورس تهران بیش از ۹ میلیارد و ۴۴۳ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۲۶۳ هزار معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

نمادهای « حکشتی و شستا» بیشترین اثر مثبت و نمادهای «فارس، فولاد، فملی، وغدیر و تاپیکو» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز روز چهارشنبه با ۱۰۰ واحد رشد به ۲۱ هزار و ۵۰۹ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس بیش از سه میلیارد و ۷۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۲۴ هزار و ۶۴۲ معامله داد و ستد کردند.

نمادهای «زاگرس، وسپهر، خاور، ساوه، خدیزل، هرمز و گردش» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به ریزش بورس در این هفته احتمال ادامه این ریزش ها وجود دارد. که این باز به اخبار بستگی دارد و ممکن است بورس ناگهانی تغییر مسیر دهد و میل به صعود پیدا کند. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد