تحلیل تکنیکال ریپل امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

در این خبر به تحلیل تکنیکال ریپل امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

تحلیل تکنیکال ریپل امروز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -
در این مطلب قصد داریم به  تحلیل تکنیکال ریپل  برای  امروز (۲۸ تیر ۱۴۰۳)  بپردازیم. به این منظور از تایم‌فریم‌های  چهار ساعته، یک ساعته و ۱۵ دقیقه  برای تحلیل ریپل استفاده خواهیم کرد و سناریوهای مختلفی را که برای قیمت ریپل می‌تواند رخ دهد، بررسی می‌کنیم.
بنر داخلی بلاگ‌پست رمزینکس برای آخرین اخبار همستر

تحلیل تکنیکال مولتی تایم فریم ریپل (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم چهار ساعته

همانطور که در تصویر زیر می‌بینیم، ریپل بعد از جمع‌آوری BSL (نقدینگی سمت خریداران) با فشار فروشندگان همراه شده و کندل نزولی‌ تشکیل داده که کندل صعودی پیش از خود را اینگالف کرده است. قیمت ریپل در دو کندل نزولی تقریبا ۱۰ درصد کاهش داشته که نشان از فشار فروش شدید در ناحیه مشخص شده است. در حال حاضر حرکت نزولی قدرتمند ریپل با رسیدن به حمایت کلاسیک (سقف روزانه‌‌ای که پیش از این نقش مقاومت مهمی را داشته است)، میانه لگ صعودی چهار ساعته، ناحیه FVG و همچنین EMA(100) تایم فریم یک ساعته متوقف شده است و انتظار  داریم اوضاع بر همین منوال نیز بماند و قیمت از همین ناحیه به سمت ناحیه عرضه باز گردد و در نتیجه این حرکت TR در این محدوده شکل بگیرد.

نمودار قیمت ریپل/تتر – تایم فریم چهار ساعته (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم یک ساعته

در تحلیل تکنیکال ریپل در تایم فریم یک ساعته می‌بینیم فروشندگان در یک لگ نزولی قوی خط روند صعودی را شکسته‌اند و قیمت در دو لگ نزولی به کف کانال صعودی رسیده است و با جمع‌آوری نقدینگی کف کانال و برخورد به حمایت‌های نام‌برده شده پین بار صعودی تشکیل داده است. انتظار داریم قیمت از جای فعلی صعود کند و حداقل خود را به FVG یا BREAK EVEN شکست کانال برساند، در این صورت بایستی منتظر واکنش قیمت بعد از رسیدن به این نواحی بود تا بتوان در مورد نزول یا صعود قیمت تصمیم گرفت. اما با توجه به BIGUP-BIGDOWN که روی نمودار قیمت می‌بینیم محتمل‌ترین سناریو ورود قیمت به TR است.

نمودار قیمت ریپل/تتر – تایم فریم یک ساعته (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

تحلیل تایم فریم ۱۵ دقیقه

در تایم فریم ۱۵ دقیقه در حال حاضر در یک روند نزولی قوی قرار داریم، البته طبق تحلیل تایم‌ فریم‌های بالاتر احتمال این موضوع وجود دارد که به کف TR نیز رسیده باشد و قیمت از همین ناحیه به سمت بالا بازگردد. اما قدرت روند نزولی نیز بالا بوده و انتظار واکنش‌های نزولی با رسیدن به نواحی FVG مشخص شده در عکس زیر بینیم. همانطور که در عکس زیر می‌بینیم دو فیبوناچی ریتریسمنت روی حرکت نزولی قیمت وجود دارد که یکی مربوط به آخرین لگ نزولی ۱۵ دقیقه و دیگری مربوط به کل حرکت نزولی است. بخشی که سطح ۷۸ درصد و ۵۰ درصد فیبوناچی نزدیک به هم قرار گرفته‌اند می‌تواند مقاومت خوبی برای قیمت باشد و یک لگ نزولی دیگر ایجاد کند. مخصوصا اینکه اردر بلاک نزولی نیز، دقیقا در همین ناحیه قرار گرفته است.

نمودار قیمت ریپل/تتر – تایم فریم ۱۵ دقیقه (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

سناریو‌های پیش بینی قیمت ریپل امروز (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

در این قسمت سعی می‌کنیم با تحلیل تکنیکال ریپل، سناریوهای مختلف حرکت قیمت ریپل را به ترتیب احتمال وقوع بررسی کنیم تا بتوانیم معاملات بهتری انجام دهیم و آماده‌ی هر نوع حرکتی از بازار باشیم. لازم به ذکر است که هیچ نوع قطعیتی در تحلیل‌ تکنیکال وجود ندارد، بنابراین در معاملات خود حتما از مدیریت ریسک و سرمایه استفاده می‌کنیم و بدون استراتژی معاملاتی دست به معامله نمی‌زنیم.

سناریو اول

قرارگیری قیمت درون T R

پیشبینی قیمت ریپل (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

سناریو دوم

بازگشت قیمت به سمت ناحیه عرضه

پیش بینی قیمت ریپل (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

سناریو  سوم

ادامه حرکت نزولی بعد از بازگشت به FVG و اردربلاک نزولی

پیش بینی قیمت ریپل (۲۸ تیر ۱۴۰۳)

این تحلیل‌ها با توجه به نوسانات و عوامل مختلف تاثیرگذار بر بازار کنونی برای کمک به شما در تصمیم‌گیری بهتر نوشته شده‌اند و رمزینکس مسئولیتی نسبت به تغییرات آینده و سود و زیان شما نخواهد داشت.
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد