مدارس فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس گلستان شنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا یا تعطیلات نوروز و ... تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس گلستان روز شنبه اعلام نشده است.  

آیا مدارس تهران، اصفهان، تبریز، سمنان، قزوین و … فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس فارس شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان فارس صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خراسان شمالی شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس لرستان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس قزوین شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس اردبیل شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان اردبیل صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس کردستان و سنندج شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس یزد شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان یزد صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس همدان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی و تبریز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان شرقی و تبریز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی و ارومیه شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان آذربایجان غربی و ارومیه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس سیستان و بلوچستان شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان سیستان و بلوچستان و زاهدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس خوزستان و اهواز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان خوزستان و اهواز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

تعطیلی مدارس مرکزی و اراک شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ برای مدارس استان مرکزی و اراک صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد: امروز جمعه ۱۷ فروردین در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور، شنبه (۱۸ فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بر این اساس، یکشنبه (۱۹ فروردین) در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب استان های ساحلی دریای خزر و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

همچنین دوشنبه (۲۰ فروردین) علاوه بر شمال غرب، غرب و جنوب غرب در مناطقی از شمال شرق و استانهای واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی و سه شنبه در نیمه غربی کشور بارش رخ خواهد داد.

تنگه هرمز امروز، دریای عمان امروز و فردا و دریای خزر یکشنبه و دوشنبه به نسبت مواج است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    تعطیل میشه یعنی 🥲🥲

  • ناشناس

    سلام وعرض ادب
    این همه تعطیلی برای چیه
    دانش آموزان کلاسهای چند پایه وروستایی واقعا ضرر می‌کنند
    خدارو خوش نمیاد کمی به فکر این گونه دانش آموز آن باشید

  • ناشناس

    من فقط آرزو میکنم تعطیل بشه


  • صدرا

    اینهمه تعطیلی نتیجش میشه بی نظمی بی قانونی ...ونهایتا آموزش و پرورش ضعیف دانش آموزان.

  • ناشناس

    تعطیلات خوب هست از دست مملکت ما مدرسه شده الکی آینده کشور همین الان معلوم است چه به سرم میاد

  • ناشناس

    خدیا تعطیل کن 😅

  • مجتبی

    بابا تورو خدا آنقدر به بهانه‌ای مختلف مدرسهاروتعطیل نکنید ما که دهیه۵۰ هروز مدرسه میرفتیم حتی اگه سنگ ازآسمان میومد هممون کم سوادی واینها وضع مملکتمون خدابه آینده باهامون ومملکت رحم کنه.خدا خدای معلماس ۸۰درصد سال به بهانه های مختلف تعطیلن حقوق مفت میگیرن همه جور امتیازاتم دارن از بیمه حق اولاد حق مسکن سختی کار دکتر وداروی مجانی وامکانات دیگه همیشه خدا تعطیل دولتم از ترسش که شورش راه نندازن هواشون وداره خداشناس بده دلتونو بیارین پیش ماکارونی بدبخت

  • ناشناس

    تعطیل کنین بره دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان