خبر فوری از طرح ترافیکی جدید در پایتخت + جزئیات

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، تمهیدات ترافیکی جشن میلاد امام رضا (ع) در محدوده میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفتم تیر را اعلام کرد.

خبر فوری از طرح ترافیکی جدید در پایتخت + جزئیات
صفحه اقتصاد -

به نقل ازمرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر برکت حضرت امام رضا (ع)، روز جمعه ۲۸/‌۰۲/‌۱۴۰۳‬ مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) از ابتدای میدان ولیعصر (عج) تا ابتدای میدان هفتم تیر برگزار می‌شود که بر همین اساس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خود رابه منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه اجرا می‌کند.

وی ضمن اشاره به زمان و مکان اجرای این مراسم گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۸/‌۰۲/‌۱۴۰۳‬ در محل‌های استقراری خود در محدوده خیابان کریم خان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر و معابر پیرامونی و منتهی به آن حضور خواهند یافت.

وی در خصوص محدویت‌های تردد این مراسم گفت: محدوده اول: از شمال میدان هفت تیر و خیابان مطهری. از جنوب خیابان طالقانی (از شرق خیابان مفتح و از غرب خیابان فلسطین) و محدوده دوم: از شمال خیابان مطهری (از جنوب خیابان انقلاب، از شرق خیابان شریعتی، از غرب خیابان حجاب است.

سرهنگ موسوی پور در خصوص محل توقف اتوبوس‌ها در این مراسم افزود: این محل‌ها، ۱ - خیابان طالقانی از میدان فلسطین به سمت غرب ۲- خیابان طالقانی از تقاطع خیابان ولیعصر (عج) به سمت شرق ۳- خیابان حافظ از خیابان کریم خان به سمت جنوب، ۴- خیابان قائم مقام فراهانی، ۵- خیابان میرزای شیرازی، ۶- خیابان قرنی هستند.

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اجرای این مراسم در محدوده‌های خیابان کریم خان از میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر (عج) و میدان ولیعصر (عج) و بلوار کشاورز از تقاطع خیابان فلسطین به سمت شرق پارک و توقف نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان