زمان دقیق اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به لغو این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ گفت

زمان دقیق اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان
صفحه اقتصاد -

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به لغو این طرح به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ گفت: پس از پایان یافتن ایام نوروز از امروز با توجه به باز بودن مدارس و ادارات، طرح زوج و فرد در شهر اصفهان از سر گرفته می‌شود.
سرهنگ علی‌اصغر زارع افزود: با توجه به تراکم ترافیک شهر، استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس، تاکسی و مترو به شهروندان توصیه می‌شود.
او با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های راهور در نوروز گفت: در نوروز با توجه به امکانات هوشمند و غیر هوشمند و بکارگیری فناوری‌های روز دنیا در سیستم حمل و نقل نظیر دستگاه‌های جریمه موبایلی، استفاده از خودروی مکانیزه ثبت تخلفات، دوربین‌های مکانیزه و هوشمند ثبت تخلفات و حضور میدانی ماموران پلیس راهور، با هرگونه تخلف برخورد قانونی شد.
سرهنگ زارع افزود: شمال و جنوب زاینده‌رود از میدان بزرگمهر تا میدان انقلاب و از پل خواجو تا سی و سه پل، خیابان‌های اطراف میدان امام (ره) و حاشیه آن در ایام نوروز به طور ویژه کنترل و اعمال قانون شد.
او اضافه کرد: همچنین بزرگراه‌ها بیشتر به منظور تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از حوادث مورد کنترل پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در ایام نوروز حوادث جرحی در اصفهان افزایش و حوادث خسارتی کاهش داشته است و میزان جانباختگان با توجه به لزوم تایید پزشکی قانونی هنوز اعلام نشده است.
سرهنگ زارع بیان داشت: پلیس راهور با همه توان خود در ایام نوروز به وسیله دوربین‌ها و خودرو‌های مجهز به دوربین و نیز امکانات ترافیکی سطح شهر را کنترل و از ۱۰ هزار همیار پلیس استفاده کرد.
طرح زوج و فرد اصفهان در دو بازه زمانی از ۸ صبح تا ۱۳ بعد از ظهر و پس از آن از ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۱ شب اجرا می‌شود. این طرح برای کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از تجمع خودرو‌ها در مناطق مرکزی شهر در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان