مدارس اردبیل فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس اردبیل فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا یا تعطیلات نوروز و ..‌. تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر معلمان و دانش آموزان از فیوضات معنوی سومین شب از شب‌های احیا (شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان)، فردا چهارشنبه پانزدهم فروردین، فعالیت آموزشی مدارس ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

ساعت شروع به کار ادارات نیز، فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۹ صبح خواهد بود.

و البته تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی کامل مدارس فردا استان اردبیل چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ اعلام نشده است. 

وضعیت هوای فردا چهارشنبه 15 فروردین اردبیل

اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل از استقرار شرایط جوی به نسبت آرام و افزایش تدریجی دمای هوا در این استان طی روزهای آینده خبر داد.

مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی استان اردبیل روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم الگوی پایدار جوی حاکم در منطقه، از امروز تا آخر هفته جاری آسمان صاف بوده و سامانه فعال بارشی نخواهیم داشت.

این اطلاعیه تشریح کرده است: سه روز آینده با تداوم استقرار سامانه پرفشار سطح زمین، وزش بادها بیشتر شرقی و با سرعت ملایم خواهد بود و از این رو هوای خنکی برای استان در شبانگاهان پیش‌بینی می‌شود؛ اما از حوالی ظهر چهارشنبه با تغییر جریان‌های جوی دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد و در روزهای پایانی هفته جاری ضمن وزش بادهای جنوبی (گاهی با سرعت تند تا به نسبت شدید) هوای به نسبت گرمی انتظار می‌رود.

همچنین در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط فصلی و محلی در این مدت (وجود رطوبت خزری و افزایش نسبی دمای هوا) بعد از ظهرها و عصرها در مناطق کوهستانی رشد ابرهای هم‌رفتی با احتمال رگبار و رعد و برق موقتی دور از انتظار نیست و از این رو رعایت مسایل ایمنی در صورت اتراق در این نقاط مورد تاکید است.

آسمان مرکز استان اردبیل در حاضر صاف تا قسمتی ابری و دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

مجید کوهی اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا آخر هفته جاری با حاکمیت الگوی پایدار جوی در منطقه آسمان استان غالبا صاف بوده و سامانه فعال بارشی در استان نخواهیم داشت. 

او افزود: طی سه روز آینده با تداوم استقرار پرفشار سطح زمین، وزش باد غالبا شرقی و با سرعت ملایم بوده و از این رو در ساعات شبانه هوای خنکی در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل خاطرنشان کرد: از حوالی ظهر فردا با تغییر جریانات جوی، دمای هوا به طور نسبی افزایش یافته و در روز‌های پایانی هفته جاری با وزش باد‌های جنوبی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید هوای نسبتاً گرمی در سطح استان انتظار می‌رود.

کوهی بیان کرد: طی این مدت به لحاظ شرایط فصلی و محلی وجود رطوبت خزری و افزایش نسبی دمای هوا در ساعات بعدازظهر و عصر در مناطق کوهستانی رشد ابر‌های همرفتی با احتمال رگبار و رعدوبرق موقتی دور از انتظار نیست.

او به مردم توصیه کرد؛ با رعایت موارد ایمنی به هنگام اتراق در این مناطق جانب احتیاط را در نظر گرفته و به هشدار‌های هواشناسی توجه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان