مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اردبیل سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اردبیل سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اعلام نشده است. 

آسمان استان اردبیل صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت و در برخی مناطق رخداد مه صبحگاهی و احتمال بارش پراکنده باران در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

بر اساس نقشه های هواشناسی از امشب نفوذ زبانه های پرفشار سطح زمین جو استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و تا روز چهارشنبه (۱۵ فروردین) در سطح استان حضور خواهد داشت بطوریکه جهت جریانات شرقی بوده و همراه با رطوبت خزری خواهد بود.

بنابراین آسمان استان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری بوده و دمای هوا کاهش نسبی خواهد داشت و در برخی مناطق رخداد مه صبحگاهی و احتمال بارش پراکنده باران در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

اما از اواخر روز چهارشنبه با تضعیف این امواج و نفوذ زبانه های کم فشار سطح زمین جهت جریانات جنوبی شده و بر میزان ناپایداریها افزوده خواهد شد.

بطوریکه روز پنجشنبه (۱۶ فروردین) در برخی مناطق افزایش نسبی دما، وزش باد جنوبی (تند گاهی نسبتاً شدید) و وقوع رگبار و رعد وبرق پیش بینی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان