مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس کرمانشاه فردا سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس کرمانشاه سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس کرمانشاه سه شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس برخی شهرهای استان فردا سه شنبه با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد .

تاخیر در آغاز به کار مدارس برخی شهرهای استان در روز سه شنبه

ستاد مدیریت بحران استان اعلام کرد: فردا سه شنبه

۱۴۰۲/۱۲/۸کلیه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه گروه صبح سطح استان به استثنای شهرستانهای (قصر شیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب) با دوساعت تاخیر تشکیل میگردد.

بخش گواور شهرستان گیلانغرب هم شامل این تاخیر می باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، برودت هوای کرمانشاه کم و بیش تا شنبه هفته آینده(۱۲ اسفند) ادامه دارد.

علی محمد زورآوند با اشاره به افت دمای هوا طی روزهای اخیر، گفت: حداقل دمای استان در شب گذشته در سنقر و کنگاور به ترتیب به حدود پنج و چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

وی حداقل دمای هوای شهر کرمانشاه در شب گذشته را نیز صفر درجه اعلام کرد و یادآور شد: سرمای هوا کم و بیش تا روز شنبه(۱۲ اسفند) ادامه خواهد داشت و حتی در روزهای پنجشنبه و جمعه(۱۰ و ۱۱ اسفند) ممکن است از دماهای فعلی نیز پایین‌تر باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه وقوع چنین دمایی برای این موقع از سال را کاملا طبیعی دانست و اظهار کرد: چون در زمستان امسال شاهد دمای بالای غیرمعمول بودیم، اکنون که هوا قدری سرد شده احساس می‌کنیم سرمای زیادی رخ داده، در حالیکه همچنان در فصل زمستان به سر می‌بریم.

زورآوند همچنین از ورود سامانه ای ناپایدار به جو استان از روز چهارشنبه(۹ اسفند) خبر داد و تاکید کرد: البته این سامانه چندان قوی و همراه با بارش زیاد نیست، اما می‌تواند برای صبح چهارشنبه تا حدودی دما را تعدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه احتمال تغییراتی در این سامانه ناپایدار وجود دارد، جزییات آن طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از آخرین وضعیت بارش‌های سال زراعی جاری در کرمانشاه نیز یاد کرد و افزود: میانگین بارش‌های استان در این مدت به ۲۶۹ میلی‌متر رسیده که نسبت به سال گذشته با بارش حدود ۲۰۰ میلی‌متر، ۳۵ درصد افزایش داشته، اما نسبت به بلندمدت با بارش ۲۷۲ میلی‌متر، یک درصد کاهش داشته است.

زورآوند همچنین میانگین بارش سال زراعی جاری در شهر کرمانشاه را ۲۰۱ میلی‌متر عنوان کرد که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش و نسبت به بلندمدت ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: بیشترین بارش سال زراعی جاری را از پاوه به میزان ۶۱۳ میلی‌متر و کمترین بارش را نیز از سنقر به میزان حدود ۱۴۷ میلی‌متر داشته ایم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • راهل

    سلام لطفابرای مدارس استثنایی تاخیربزاریدفر دا خیلی سرده

  • سلام لطفا فردارو تعطیل کنید بچه ها گناه دارن میرن مریض میشن

    لطفا مدارس رو فردا تعطیل کنید هوا سرده بچه ها گناه دارن میرن مریض میشن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد