آیا مدارس اصفهان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی مدارس اصفهان

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس اصفهان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس اصفهان پرداخته شده است.

آیا مدارس اصفهان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ + تعطیلی مدارس اصفهان
صفحه اقتصاد -

همانطور که می دانید، برای بسیاری از والدین و دانش آموزان این سوال پیش آمده است که آیا فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس شهرهای استان اصفهان به علت بارش شدید برف تعطیل است یا خیر؟

آیا فردا شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ مدارس استان اصفهان تعطیل است؟

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه مدارس ۸ شهر استان اصفهان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال استان که منجر به لغزندگی جاده‌ها و معابر شده و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، خوانسار، بویین میاندشت و بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی ادارات راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای بازگشایی محورهای جاده‌ای، معابر شهری و روستایی برف روبی و ارائه خدمات اضطراری همچنان فعال هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در تردد در محورهای غرب.جنوب و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش پنج تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا از صبح امروز تا روز یکشنبه ۱۵ بهمن خبرداد.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه دمای هوای استان از اوایل وقت امروز تا روز یکشنبه ۱۵ بهمن کاهش محسوس بین پنج تا ۱۰ درجه سلسیوس خواهد داشت، اظهار کرد: یخبندان در همه مناطق استان به ویژه مناطق غربی و ارتفاعات اصفهان از جمله آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، چوپانان، خمینی شهر، خوانسار، خور و بیابانک، فریدن (داران)، دهاقان، دهق، برخوار (دولت آباد)، لنجان، زواره، سمیرم، شهرضا، صنعتی اصفهان، فرودگاه اصفهان، فریدونشهر، فلاورجان، کاشان، کبوتر آباد، کوهپایه، گلپایگان، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف آباد، نطنز و ورزنه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به احتمال سرمازدگی و خسارات محصولات کشاورزی، خاطرنشان کرد: مدیریت مصرف حامل‌های انرژی، کنترل دمای گلخانه‌ها و مراغداری‌ها، اتخاذ تدابیر برای پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی توصیه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    سلام توروخدافرداتعطیل بشه.هواخیلی سرده بچه هاسرمامیخورن

  • ناشناس

    خواهش میکنم اقای شیشه فروش محترم فردا مبارکه واصفهان وبقیه جاها روتعطیل کنید.خیلی سرده همه جا یخ زده.همه مقاطع روتعطیل کنید.خواهش میکنم.مدارس خیلی سرده

  • ناشناس

    آقا اصفهان سرده به قرآن چرا ما تعطیل نیستیم مگه امروز برف نیومد حالا چه یزره چه دوزره یکم اون عقلتون را به کار بندازین

  • ناشناس

    تعطیلی کنید

  • ناشناس

    تعطیل کنید

  • ناشناس

    توروخدا تعطیل کنید مدارس خیلی سرده

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان