آیا مدارس فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس گیلان فردا

فرماندار آستارا از تعطیلی مراکز پیش دبستانی و مدارس شیفت صبح آستارا به دلیل برودت هوا و یخبندان خبر داد.

محمد رضا شهاب زاده اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های هواشناسی، به دنبال بارش برف در شهرستان آستارا، یخبندان در روز سه شنبه قطعی است.

فرماندار آستارا ادامه داد: بر این اساس و با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کلیه مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان آستارا در شیفت صبح روز سه شنبه تعطیل است.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا سه شنبه

رییس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی مقاطع تحصیلی استان اردبیل ۳روز متوالی در پی بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

حسن اسکندرزاده اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در اردبیل، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار، ارشق، انگوت، سرعین، نمین، نیر و هیر، فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر طی ۳ روز متوالی تعطیل شد.

وی ادامه داد: آموزش‌ها به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

سازمان هواشناسی از بارش باران در نواحی مرکزی کشور در روز جاری خبر داد و اعلام کرد که از امروز دوشنبه تا چهارشنبه افزایش دما در استانهای ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه ۲۵ دی در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی نقاط شمال شرق و سه شنبه در شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود و در اوایل شب در شرق اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

طبق اعلام هواشناسی، روزهای دوشنبه تا چهارشنبه افزایش دما در استانهای ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

هواشناسی اعلام کرد: پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی، ابرناکی و بارش همراه با کاهش نسبی دما در این مناطق خواهیم داشت. همچنین در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، جمعه در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در ارتفاعات زاگرس واقع در نوار غربی کشور افزایش ابر وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در جنوب و شرق کشور وزش باد پدیده غالب است.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: از اواخر دوشنبه تا پایان هفته خلیج فارس و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

طبق اعلام هواشناسی، وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج کاهش ابر و از بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۷ و کمینه دما ۷ درجه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان