فوری / تعطیلی مدارس و ادارات اردبیل فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اردبیل امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

فوری / تعطیلی مدارس و ادارات اردبیل فردا دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

اردبیل مدفون در زیر برف/ مدارس و دانشگاهها برای دومین روز متوالی تعطیل شد. به‌دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی فردا در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری خواهد ‌‌بود.

بارش شدید برف، سرما و یخبندان در استان اردبیل که از روز گذشته آغاز شده بود، به صورت خفیف همچنان ادامه دارد.

به علت بارش شدید و بیش از ۷۰ سانتیمتری برف در برخی شهرها، مدارس و دانشگاههای استان اردبیل برای روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل اعلام شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل طی اطلاعیه اعلام کرد: به دلیل بارش برف و برودت هوا، آموزش در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، مشگین‌شهر، لاهرود، ارشق، گرمی، بیله سوار، انگوت، جعفرآباد و اصلاندوز فعالیت‌های آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی و در پارس‌آباد دوره‌های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در خلخال دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بارش شدید برف در اردبیل به رغم برفروبی معابر، زندگی مردم این شهر را مختل کرده و مشکل جدی در تردد شهروندان ایجاد کرده است.

ادارات دولتی در شهرستان اردبیل تعطیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل از تعطیلی ادارات دولتی در شهرستان اردبیل و در روز دوشنبه ۲۵ دی خبر داد.

کاظم دبیر شامگاه ۲۴ دی در گفتگو با ایسنا با اعلام اینکه روز دوشنبه، ۲۵ دی دستگاه‌های دولتی در شهرستان اردبیل تعطیل خواهد بود، افزود: بانک‌ها با دو ساعت تأخیر اقدام به خدمات‌دهی به مردم خواهند کرد.

وی ادامه داد: مراکز امدادی و خدمات رسان فارغ از تعطیلی بوده و خدمات روزانه خود را انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل اظهار کرد: در شهرستان‌های نمین، نیر، سرعین و مشکین شهر خدمات ادارات با دو ساعت تأخیر انجام خواهد شد و همچنین سایر شهرستان‌ها به‌صورت عادی فعالیت خواهند کرد.

استان اردبیل در وضعیت قرمز

 مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل، این استان را در وضعیت قرمز اعلام کرد.

مهدی خدمتی ۲۴ دی در جمع خبرنگاران وضعیت استان اردبیل را وضعیت قرمز توصیف کرد.

وی با بیان اینکه تمام شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: از اهالی انتظار می‌رود با پرهیز از ترددهای غیرضروری اجازه دهند تا شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به برف‌روبی و پاکسازی مناطق شهری اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: ارتفاع برف در برخی از مناطق به ۸۰ تا ۹۰ سانتیمتر رسیده و کار خدمات‌رسانی با سختی تمام در مسیرها و جاده‌های اصلی در حال انجام است.

خدمتی ادامه داد: اکثر راه‌های روستایی استان اردبیل مسدود شده و با توجه به ضرورت بازگشایی روستاهای پرجمعیت راهداری تلاش خود را آغاز کرده تا این مسیرها را بعد از اولویت راه‌های اصلی و فرعی شروع کند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ماندانا

    من دراردبیل میکنم هوا انقدر سرده خواهش میکنم من خودم داشتم میومدم سر خوردم

  • ناشناس

    افرین‌به‌توکارخوبی‌میکنی‌بکن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان