مدارس اصفهان امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان ۲۸ آذر ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس اصفهان سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ پرداخته شده است.

مدارس اصفهان امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس اصفهان ۲۸ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس اصفهان امروز سه شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

غیرحضوری‌شدن مدارس شهر کاشان و آران و بیدگل در روز سه‌شنبه

مدارس شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل برای سه شنبه غیرحضوری شد.

منصور شیشه فروش با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوا اظهار داشت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در کمیته اضطرار استان اصفهان، سه شنبه ۲۸ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرهای کاشان و همچنین شهرستان آران و بیدگل به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی ابراز داشت: مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی نیز در شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل تعطیل ولی دانشگاه‌ها باز و حضوری است. 

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی با توجه به سکون هوا و افزایش آلاینده‌های جوی صادر شد.

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جوی اصفهان در وضعیت پایدار قرار دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس در این شرایط غبار آلودگی، کاهش شعاع دید ماندگاری غلظت آلاینده‌ها همراه با کاهش کیفیت هوا، سکون نسبی هوا و انباشت آلاینده را داریم.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: منطقه اثر این پدیده کلانشهر اصفهان و مناطق شهرک‌های صنعتی است.

وی ادامه داد: این پدیده از امروز آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه به دنبال این مخاطره افزایش محسوس شاخص کیفیت هوا توأم با رشد پتانسیل غلظت آلاینده‌ها تا شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی را خواهیم داشت، افزود: در صورت عدم رعایت و کنترل منابع آلاینده احتمال شرایط بسیار ناسالم به ویژه در مناطق پر تردد و صنعتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: توصیه هواشناسی برای کاهش تردد خودروها و کنترل فعالیت واحدهای صنعتی تاکید بر عدم تردد گروه‌های سنی و جلوگیری از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز است.

گفتنی است که با توجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، امروز ۲۷ آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • محمد حسین

    آقای شیشه‌فروش عزیز لطفا به فکر بچه‌ها باشید کاشان که آلودگی زیاد است چرا مدارس کاشان تعطیل نیست خواهشا رسیدگی کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان