آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۲۷ آذر ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۲۷ آذر ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس ۲۷ آذر ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدارس ابتدایی استان البرز فردا غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز، فردا ۲۷ آذرماه مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقطع دبستان به غیر از شهرستان طالقان بصورت مجازی خواهد بود.

تعطیلی مدارس اردبیل فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت‌های آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ اطلاعیه صادر کرد. 

به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهر اردبیل فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و عصر و کلیه مدارس استثنایی بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد. 

تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲

مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و رودبارقصران غیرحضوری شد. 

معاون استاندار تهران از غیر حضوری شدن کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه خبر داد.

میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار داشت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا استان و با توجه به نامه دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت آموزشی کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از فیروزکوه و بخش رودبارقصران در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی نیز در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری می‌باشد، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل روئت دارند، جلوگیری نمایند.

غراوی ادامه داد: کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: طبق این مصوبات توصیه می گردد گروه های حساس ( کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و ...)از تردد در فضای باز خودداری نمایند و از هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در محیط باز خودداری شود.

غراوی سپس گفت: پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق پرتردد شهر، جانمایی گردند و شهرداری ها و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، نسبت به جلوگیری از روشن ماندن اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه های مسافربری، اقدام نماید.

وی عنوان کرد: سازمان صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی کلیه دستگاه های اجرایی، نسبت به اطلاع رسانی لازم، توصیه ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص پرهیز از اقدامات منجر به آلودگی هوا ، رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری و نظایر آن ، اقدام نماید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: استفاده از ماسک های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه گروه های حساس ( کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و ...)، شاغلین پلیس راهور و شهرداری ها و ... که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، ضرورت دارد.

غراوی اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ، نسبت به جلوگیری از تردد کلیه موتور سیکلت‌ها، خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی و همچنین وسایل نقلیه دودزا دارای معاینه فنی، اقدامات لازم را به عمل آورد.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نحوه فعالیت مدارس اصفهان برای فردا (دوشنبه) را اعلام کرد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: با توجه به تغییر سطح هشدار زرد هواشناسی به هشدار نارنجی و اعلام هواشناسی مبنی بر قرار گرفتن شاخص آلاینده‌ها در وضعیت ناسالم برای عموم، فردا ۲۷ آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان، شهرستان لنجان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار و مبارکه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: در مناطق ذکر شده، افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده کرده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: سایر مفاد مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا منطبق بر اطلاعیه قبلی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    واقعا چرا تعطیل نمکنید هوای تهران خیلی بد تعطیل کنید

  • ناشناس

    تعطیل به‌ مدیر کل مدیریت بحران بگید فردا دوشنبه تعطیل کند هوا خرابه 27 اذر 1402

  • ناشناس

    بابا ما خوزستانییم خواهش میکنم بگید تعطیل کنند هوا خرابه

  • بدون نام

    بابا تعطیل کنید نصف مدرسه آبلمرغون گرفتن و مریض هستند الاوه بر این مه خیلی خیلی زیاده تو خوزستان همین امروز تو تاریخ ۲۶ آذر یک آقا با سرعت تو مه راه میرفت پشتش هم بار داشت خوب شد دختررو نزد

  • امیر

    من دانش آموز پایه نهم هستم و اسم یا تنگی نفس دارم و به دکتر رفتم دکتر میگه توی هوای آلوده بیرون نرو دو بار حالم بد شده تو این هوا حتی احتمال مرگ هم هست ولی چاره ای ندارم چون اگه مدرسه نرم انضباط به مشکل میخوره و معلم ها هم میگن چرا غایب شدی و اگر برم حالم واقعا بد میشه
    نمیدونم باید چکار کنم
    چار روز دیگه میوفتی میمیری میگن عه جوون بود چرا مرد
    ترو خدا رسیدگی کنید
    لااقل شاخص رو درست بنویسید
    مردم بدونن
    تو سایت جهانی شاخص ۲۳۰ هست برید ببینید اگه راست نبود

  • اورمیه

    ممنون از این همه درکتون برای دانش آموز ها ممنون باعث میشن بخاطر آلودگی مریض شیم ممنون واقعا

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان