آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

آیا مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس یکشنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا

فرماندار فریمان گفت: به علت وجود ریزگردها و کاهش کیفیت هوا فردا یکشنبه مدارس ابتدایی در نوبت صبح و بعدازظهر در این شهرستان به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

حمید اکبری افزود: این تصمیم بنا به مصوبه کارگروه مدیریت شرایط اضطرار و وقوع پدیده گردوغبار شهرستان اتخاذ شده است.

وی گفت: با توجه به متاثر شدن شهرستان فریمان از گرد و غبار، به شهروندان توصیه می شود از تردد غیر ضروری خودداری و خودمراقبتی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

فرماندار فریمان اظهار کرد: در حال حاضر شاخص کنونی و لحظه ای کیفیت هوای شهرستان فریمان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و توصیه می شود شهروندان علاوه بر رعایت حفاظت فردی با محدود کردن یا حذف ترددهای غیرضروری در سطح فضای باز و حتی تردد با وسیله نقلیه شخصی در پیشگیری از درگیر شدن با پیامدهای پدیده گرد و غبار همراهی کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از امروز شنبه، به تدریج تا دوشنبه با توجه به تغییر فشار هوا در سطح استان انتظار می‌رود به تناوب، شدت وزش باد در سطح استان به ویژه نواحی بادخیز شدید همراه با گرد و خاک گاهی توفان گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت باشد.

شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستای با بیش از ۲۰ خانوار است.

تعطیلی مدارس آذربایجان غربی فردا

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان چالدران و بخش‌هایی از شهرستان خوی روز یکشنبه تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری از بستر شاد پیگیری می شود. 

براساس این اطلاعیه که روز شنبه در اختیار این رسانه قرار گرفت آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان چالدران در نوبت صبح تعطیل است.

این اطلاعیه افزود: مدارس بخش‌های صفاییه و قطور شهرستان خوی هم در نوبت صبح فردا یکشنبه غیر حضوری بوده و آموزش ها از بستر شاد انجام خواهد شد.

برخی مدارس استان امروز نیز به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

تعطیلی مدارس قم فردا

ستاد مدیریت بحران قم شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌های این استان در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه به دلیل برودت دما و وارونگی هوا خبر داد.

به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران آمده‌ است:‌ با توجه به برودت دما و وارونگی در روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه برای مدیریت مصرف انرژی و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌های فصلی، فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی در استان فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است:‌ لازم به ذکر است امتحانات مقاطع متوسطه اول و دوم طبق برنامه‌های قبلی، برگزار می‌شود.

۳۰۵ هزار دانش‌آموز قم در مقاطع مختلف تحصیلی در یک‌ هزار و ۴۸۱ واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند.

۵۶ درصد دانش‌آموزان استان قم در مقطع ابتدایی، ۲۲درصد متوسطه اول، ۱۱ درصد متوسطه دوم، سه درصد فنی حرفه‌ای، چهار درصد کاردانش، چهار درصد پیش‌دبستانی و یک درصد در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل هستند.

تعطیلی مدارس استان اردبیل فردا

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت برودت هوا و بارش برف، فردا یکشنبه فعالیت آموزشی کلیه دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر در شهرستان اردبیل، نیر، نمین، سرعین، مشگین شهر و گرمی و نیز مدارس بخش ارشق و بخش هیر به صورت غیر حضوری بوده از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز با صدور اطلاعیه جداگانه‌ای اعلام کردند که به علت شرایط نامساعد جویو بارش برف، کلیه کلاس‌ها و امتحانات مقاطع مختلف تحصیلی دانشجویان این مراکز آموزشی در روز یکشنبه ۲۴ دی ماه(فردا) لغو و تاریخ بعدی برگزاری امتحان اعلام خواهد شد.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تا پس فردا(دوشنبه۲۵دی) جو استان ناپایدار خواهد بود و با ادامه فعالیت سامانه بارشی قوی و سرد، بارندگی‌ها تا قبل از ظهر دوشنبه تداوم خواهد داشت.

بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل، اوج بارش برف در این استان از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت فردا (یکشنبه ۲۴ دی) پیش‌بینی می‌شود.

این اداره کل بارش قابل ملاحظه برف، کاهش دمای هوا، کولاک برف و کاهش دید افقی را از جمله وضعیت جوی قابل پیش‌بینی طی ساعات آینده در استان اردبیل اعلام کرد و گزارش داد که به دلیل گستردگی فعالیت سامانه، توجه به هشدارهای سطح نارنجی و سطح قرمز هواشناسی ضروری است.

تعطیلی مدارس همدان فردا

به علت برودت هوا و وزش باد شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی بارش برف در شهرستان‌های استان اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی مدارس صادر کرد.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به بارش برف و کولاک، لغزندگی سطح معابر و نامناسب بودن وضعیت تردد، مدارس شهری و روستایی خاروانا، ورزقان، اسکو، صوفیان در بخش رودقات، اسکو دهستان گنبرف و سهند، هوراند و هریس، در تمام مقاطع تحصیلی و خداآفرین بخش منجوان در مقطع ابتدایی غیر حضوری است.

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها در مناطق شمالی و غربی کشور خبر داد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز شنبه و فردا یکشنبه (۲۳ و ۲۴ دی) سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و دریای خزر مواج است.

دوشنبه در مناطق ذکرشده و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش‌های پراکنده انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز (۲۳ دی) نیمه‌ابری تا ابری و در بعد از ظهر رگبار باران و گاهی رعد و برق و افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۲۴ دی) ابری، از بعد از ظهر وزش باد شدید و گاهی بارش باران با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان