مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه پرداخته شده است.

مدارس البرز و کرج فردا چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس البرز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس البرز و کرج چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس البرز روز چهارشنبه اعلام نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از آماده‌باش کامل نیروهای راهداری در پی پیش‌بینی بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

علی زندی‌فر گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران، نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: ۱۱ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی البرز فعال هستند و در صورت بروز اختلال ترافیکی به رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند و همه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای البرز اندیشیده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

زندی فر تاکید کرد: به همراه داشتن تجهیزات ایمنی در مناطق برفی ضروری است و مخلوط ماسه و نمک نیز در راهدارخانه‌ها به میزان کافی جهت استفاده در زمان بارش برف وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • منم تنهای تنها میان سیل غم ها

    اه چرا تعطیل نیست 😡😡😡😡

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان