مدارس مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مرکزی سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مرکزی سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس مرکزی و اراک فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مرکزی سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس مرکزی سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس مرکزی فردا سه شنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه بارشی از امشب (دوشنبه) در این استان فعال و تا چهارشنبه در برخی از ساعات موجب بارش باران می شود.

رضا مرادی اظهار کرد: سرعت وزش باد به ویژه در ساعاتی از روز چهارشنبه در برخی از نقاط به بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

وی بیان کرد: اداره‌ کل هواشناسی استان مرکزی در خصوص لغزندگی جاده‌ها و وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرده است و نیاز است مراقبت‌های لازم مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سامانه بارشی که از نواحی غربی به کشور نفوذ کرده، امشب (دوشنبه) در این استان فعال و تا چهارشنبه در برخی از ساعات موجب بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید می‌شود.

مرادی افزود: دمای هوا در نقاط مختلف این استان تا روز سه‌شنبه روند افزایشی دارد اما پس از آن و بویژه از روز پنجشنبه دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان