مدارس گیلان فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس گیلان سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس گیلان فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس گیلان سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس گیلان فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس گیلان سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس گیلان سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس گیلان فردا سه شنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان

اداره کل هواشناسی گیلان با صدور هشدار سطح نارنجی از ورود سامانه بارشی و سرد از بعد از ظهر امروز به این استان خبر داد.

اداره کل هواشناسی گیلان در اطلاعیه‌ای هشدار سطح نارنجی مبنی بر ورود سامانه بارشی و سرد به این استان صادر کرد. در این اطلاعیه فعالیت سامانه بارشی و سرد از بعد از ظهر امروز تا روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه پیش بینی شده است.

بر همین اساس در این مدت بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)، ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف (گاهی شدید/ خیلی شدید)، ارتفاعات کولاک برف، مه آلوددگی، رعد و برق، کاهش دما به طور متوسط ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس در نقاط مختلف استان گیلان مورد انتظار است.

همچنین احتمال تگرگ طی عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه، برخی نواحی جلگه‌ای مستعد غالبا همجوار با دامنه‌ها بارش مخلوط برف و باران و بارش برف پیش بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی گیلان همچنین در این موارد هشدار داد: آبگرفتگی و اختلال در تردد، لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی به ویژه محور‌های کوهستانی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل ها، جاری شدن سیلاب، لغزش و رانش، ریزش سنگ، خسارت به محصولات کشاورزی، خسارت به سازه ها، برخورد صاعقه، ارتفاعات کولاک و احتمال بهمن.

به همین منظور توصیه شده است: رانندگانی که قصد عبور از محور‌های کوهستانی و گردنه‌های برف گیر دارند نسبت به تجهیز خودرو به امکانات ایمنی (زنجیر چرغ) و گرمایشی اقدام و در تردد‌های جاده‌ای به سبب لغزندگی و کاهش دید احتیاط کنند.

همچنین به عدم توقف، استقرار و برپایی چادر‌های مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، لایروبی کانال‌ها و آبروها، اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، جابجایی عشایر، کوچ، محکم کردن سازه تابلو‌های تبلیغاتی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان