مدارس قزوین فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس قزوین فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه پرداخته شده است.

مدارس قزوین فردا سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس قزوین سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس قزوین سه شنبه ۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس قزوین فردا سه شنبه اعلام نشده است. در صورت تعطیلی مدارس این خبر بروزرسانی می شود.

آیا فردا مدارس قزوین تعطیل است؟  آیا سه شنبه مدارس قزوین تعطیل می باشد؟ 

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین از ورود یک سامانه بارشی خبر داد و گفت: ورود یک سامانه بارشی از فردا /سه شنبه/، اکثر مناطق استان تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

مریم بهروزی اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، از نخستین ساعات روز سه شنبه /فردا/ تا اواخر چهارشنبه استان با ورود یک سامانه بارشی، شاهد بارش برف و باران در اکثر مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی همراه با وزش باد خواهد بود، تصریح کرد: بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف است و در گردنه ها هم احتمال کولاک وجود دارد.

به گفته وی، اداره کل هواشناسی قزوین در این رابطه روز گذشته هشدار به رنگ نارنجی را برای مناطق کوهستانی و سردسیر استان صادر کرد.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت دمایی، خاطرنشان کرد: با ورود این سامانه، برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، به ویژه در طول روز کاهش دما را داریم در حالی که برخی از مناطق استان در روز پنجشنبه با پدیده یخبندان نیز مواجه خواهند شد.

بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته قزوین با منفی یک و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان