صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت کیست؟

توضیحاتی درباره علی فروزنده خبرنگار و دبیر سرویس اقتصادی خبرگزاری فارس و مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در صفحه اقتصاد منتشر شد!

علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت کیست؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره علی فروزنده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت خواهیم داشت! با ما همراه باشید. جواد اوجی وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در حکمی علی فروزنده را به‌ عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب کرد.

اما در حکم وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران به علی فروزنده اینچنین آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌ عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت منصوب می‌ شوید. با توجه به نقش و اهمیت صنعت نفت در توسعه و پیشرفت کشور، امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال در انجام امور محوله از جمله موارد ذیل موفق و مؤید باشید:

۱- ایجاد وحدت رویه در اطلاع‌ رسانی شفاف، صریح و پاسخگویی صادقانه در همه زیرمجموعه‌ های وزارت نفت

۲- تلاش برای اطلاع‌ رسانی دقیق و فرهنگ‌سازی درباره موضوعات مربوط به تولید و مصرف بهینه انواع انرژی در کشور و زمینه‌سازی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با وظایف، مأموریت‌ها و چالش‌های پیش روی وزارت نفت

۳- ارائه تصویری صادقانه، منصفانه و غیرمخدوش از عملکرد خانواده بزرگ صنعت نفت در افکار عمومی

۴- تعامل شفاف و سازنده با رسانه‌ها در کنار بررسی و استفاده از ابزارهای نوین اطلاع‌ رسانی مورد نیاز برای عموم مخاطبان صنعت نفت

۵- تبادل اطلاعات و به اشتراک‌گذاری تجارب با سایر دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم و تشریح نیازها و سیاست‌ های مربوط به بخش انرژی در بدنه دستگاهی حاکمیتی و جلب حمایت در راستای اجرای سیاست‌ ها

شرکت‌ های تابع وزارت نفت نیز مانند همیشه موظف به رعایت سیاست‌ ها و دستورالعمل‌ های روابط عمومی وزارت نفت و ایفای وظایف خود در چارچوب این دستورالعمل‌ ها هستند. در خاتمه نیز از زحمات جناب آقای کسری نوری در مدت عهده‌ داری مسئولیت، تقدیر می‌ نمایم و از خداوند متعال برای ایشان سعادت و توفیق را مسئلت دارم.

لازم به بیان است پیش از این کسری نوری در سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت فعالیت داشت.

علی فروزنده (متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهر شیراز) از خبرنگاران باسابقه حوزه انرژی می باشد که در سال های اخیر، سمت مدیرکلی گروه اقتصادی خبرگزاری فارس را نیز بر عهده داشته است. وی دانش آموخته رشته مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت اهواز است!

از جمله سوابق اجرایی علی فروزنده می توان به معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در دولت دهم، رئیس هیات مدیره نظارت بر تولید و پالایشگاه‌ های گازی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بهره‌ برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی توسعه گاز ایران، مدیرعامل گروه اقتصاد مفید، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ نفت و گازی توسعه پترو مفید، عضو هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت و همچنین عضو هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی صنعت نفت اشاره کرد.

جالب است بدانید جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از ۸۳۶ میلیارد بشکه ذخایر درجای هیدروکربور مایع (نفت خام، مایعات و میعانات گازی) و همچنین چیزی در حدود ۳۴ تریلیون مترمکعب ذخایر گازی و با قرار گرفتن در رتبه نخست جهان از حیث برخورداری از مجموع ذخایر هیدروکربوری، در جایگاه بی‌ بدیل و ارزشمندی از لحاظ امنیت انرژی در جهان قرار دارد… وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران وظیفه اعمال اصل مالکیت و حاکمیت ملی ایران بر ذخایر و منابع نفت و گاز و همچنین توسعه صنعت نفت و گاز کشور را برعهده دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان